Honkai Star Rail traci swoją pozycję lidera gacha na rzecz Genshin Impact i niesamowicie zmysłowej strzelanki

Najpopularniejsze gry gacha w listopadzie

W listopadzie w rankingach gier gacha zaszły istotne zmiany. Honkai Star Rail spadł z piedestału i znalazł się na trzecim miejscu na świecie pod względem przychodów. Które gry zdołały wyprzedzić tego przestrzennego i opartego na szansach molocha? Genshin Impact, oczywiście! A także Bogini Zwycięstwa: Nikke – być może najpopularniejsza gra wszechczasów.

Informacje te pochodzą z miesięcznego raportu o przychodach z gier gacha firmy Sensor Tower. Sensor Tower to firma zajmująca się analizą danych, skupiająca się na branży gier wideo. Chociaż raporty te nie są nieomylne, służą jako dobre wskaźniki miesięcznych trendów w branży gier gacha.

Upadek Honkai Star Rail i powstanie Genshin Impact

W listopadzie Honkai Star Rail odnotowała znaczny spadek z 45 milionów dolarów do 20 milionów dolarów, co stanowi spadek o prawie 45%. Spadek ten może być spowodowany wydaniem wersji 1.5: aktualizacji Crepuscule Zone. W tej aktualizacji dodano nowe postacie, ale jest to także aktualizacja uzupełniająca z narracyjnego punktu widzenia. W rezultacie tym razem ogólny udział graczy mógł spaść.

Jeśli chodzi o Genshin Impact, jego zysk wzrósł z 39 milionów dolarów do 54 milionów dolarów, co oznacza wzrost o 27%. Wydanie aktualizacji Genshin Impact 4.3 na początku listopada dało graczom pełny miesiąc na wydanie pieniędzy na nowy zestaw postaci, w tym Furinę, postać, która zrobiła furorę wśród fanów.

Przełom Nikke

Porozmawiajmy teraz o Nikke. Zauważyła dramatyczny wzrost miesięcznych przychodów, z 14 milionów dolarów do niesamowitych 30 milionów dolarów. Ten 53% wzrost wynika ze zbliżającego się zakończenia wydarzenia z okazji pierwszej rocznicy Red Ash, a także wprowadzenia zupełnie nowej aktualizacji w połowie listopada. Wydaje się, że to połączenie wygenerowało znaczny przepływ środków pieniężnych w grze, ponieważ gracze wydali znaczne sumy pieniędzy na nowe postacie, kostiumy i nie tylko.

Jeśli chodzi o resztę listy, ogólnie rzecz biorąc, pozostałe tytuły pozostają dość stabilne, w granicach kilku milionów zwykłych średnich. Jedyne rzeczywiste oznaki znacznych wahań pochodzą z dużych gier MiHoyo i Nikke, którym czasami w poprzednich miesiącach towarzyszyła premiera zupełnie nowej gry gacha. To pokazuje ogromną liczbę graczy w pierwszych trzech grach – wyraźnie widać, że okresy ciszy są wyraźniejsze.

Źródło: www.bing.com