Baner Genshin Impact Eula rozczarowuje sprzedażą pomimo jego braku

Genshin Impact: według ostatnich szacunków banery w pierwszej połowie wersji 3.8 radzą sobie gorzej niż oczekiwano pod względem sprzedaży. Eula powróciła po 18 miesiącach nieobecności w grze anime, ale wydaje się, że wielu graczy po prostu nie strzelało do niej ani do Klee, zwłaszcza w porównaniu z niezwykle popularnymi banerami Genshin Impact dla postaci takich jak Hu Tao i Yelan.

Nieterminowe wyczucie czasu

Nie oznacza to, że Eula jest mniej popularna, niż myśleliśmy, ale jak na ironię, problemem może być czas jej wydania. HoYoverse konkuruje teraz ze sobą z Genshin Impact i Honkai Star Rail, a sztandar Euli pojawił się tuż przed datami premiery dwóch najbardziej oczekiwanych postaci ich najnowszej gry gacha.

Rywalizacja wewnętrzna

Jeśli fani grają w obie gry, wygląda na to, że albo strzelają teraz do Blade, albo oszczędzają na długo oczekiwany sztandar Kafki, który pojawi się w drugiej połowie Honkai Star Rail w wersji 1.2.

Brak wsparcia

Co więcej, Eula jest postacią zadającą obrażenia fizyczne w grze, w której od prawie roku pojawiają się reakcje związane z Dendro. W kilku aktualizacjach dodano bardzo mało wsparcia dla fizycznych specjalistów DPS, a nawet postaci Geo. Wszystkie te czynniki prawdopodobnie doprowadziły do ​​​​liczb widocznych poniżej:

Rozczarowujące liczby

Powyższy wykres pochodzi z GenshinLAB – strony, która wykorzystuje dane sprzedażowe z chińskiego App Store do oszacowania nawyków zakupowych dużej części fanów gry.

Eula i Klee znajdują się na samym dole tabeli sprzedaży, generując około 6 458 188 USD (3 784 975 GBP) w momencie wprowadzenia na rynek.

Zaskakujący wynik

To zaskakujący wynik po obejrzeniu całego szumu wokół powrotu Euli, ale okoliczności po prostu nie pozwoliły jej osiągnąć tych samych wyników, co przed nią.

Jeśli chcesz wystrzelić kolejne banery postaci, sprawdź nasz Ranking postaci Genshin Impact, aby uzyskać wskazówki po wykorzystaniu dostępnych kodów Genshin Impact – w końcu życzeń nigdy dość.

Źródło: www.bing.com