Zajrzyj za kulisy czarnej dziury Fortnite i niesamowitej strategii marketingowej, która po niej nastąpiła

Koniec Fortnite Rozdział 1: za kulisami czarnej dziury ujawnionej przez byłego reżysera

Kamień milowy dla wszystkich doświadczonych graczy Fortnite

Czarna dziura to wydarzenie, które pamięta każdy doświadczony gracz Fortnite. Oznaczało to zakończenie Rozdziału 1 i było niesamowite. Oprócz spektakularnych efektów wizualnych i niesamowitej historii, wydarzenie to było niesamowite z marketingowego punktu widzenia.

Cisza po burzy: dlaczego Fortnite był offline

Epic Games zrobiło furorę pod koniec pierwszego rozdziału Fortnite, dosłownie. Zero Point eksplodował, wciągając cały świat w czarną dziurę. To, co nastąpiło później, było absolutnym arcydziełem firm Epic i Donald Mustard. Zaraz po zakończeniu wydarzenia cała gra zamieniła się w czarną dziurę. Gracze nie mogli grać przez półtora dnia, a wielu z nich myślało, że Fortnite się skończył.

„To gra polegająca na świadczeniu usług na żywo” – wspomina Donald Mustard w wywiadzie dla Game File. „Nigdy nie zrobimy sequela. Jak więc mogę zrobić kontynuację, nie robiąc żadnej? Przenieś grę do trybu offline. Spraw, aby ludzie tego żałowali i po prostu przywróć to w inny sposób, aby powstał drugi rozdział Fortnite.

Genialny pomysł, który naznaczył historię Fortnite

Wydarzenie End Fortnite było absolutnym majstersztykiem. 47-letni projektant gier wideo miał fantastyczny pomysł i większość firmy go poparła. Firma Mustard ujawniła, że ​​zespół marketingowy był sceptyczny, ale ostatecznie wszyscy byli na tej samej stronie. Zasugerował nawet pozostawienie Fortnite offline na cały miesiąc, chociaż wiedział, że to nie potrwa długo.

„Chciałam, żeby to trwało trzy dni” – dodała Mustard. „Więc przez sześć miesięcy planowaliśmy tę szaloną rzecz i pozwoliłem im zawęzić zakres do dokładnie tego, czego chciałem”. Ostatecznie przestój trwał około 37 godzin, co czyni go najdłuższym przestojem w historii Fortnite.

Źródło: www.bing.com