xQc oskarża Epic Games o faworyzowanie Kai Cenata i IShowSpeed

Felix „xQc” ujawnił niedawno, że Epic Games preferuje preferencyjne traktowanie popularnych streamerów, takich jak Kai Cenat i IShowSpeed, podczas ich maratonu w Fortnite. Chociaż początkowym celem było wygranie gry w trybie rankingowym OG, xQc skrytykował decyzję twórców o interwencji w celu zakazania atakowania ich przez snajperów strumieniowych, uznając tę ​​praktykę za nieuczciwą i niezrównoważoną. Poznaj szczegóły tej kontrowersji, która rodzi pytania o uczciwość w grach online.

Wydarzenie i interwencja w Fortnite od Epic Games

Maraton Fortnite, rozpoczęty 27 grudnia 2024 r. przez Kai Cenata i IShowSpeed, miał na celu zaprezentowanie swoich umiejętności w grze podczas walki ze snajperami strumieniowymi. Przed wkroczeniem do akcji streamerzy ostrzegli swoją społeczność, że Epic Games weźmie pod uwagę zgłoszenia, sugerując, że niechciani gracze zostaną szybko zbanowani.

Na reakcje nie trzeba było długo czekać. Podczas transmisji Kai wskazał, że członków jego zespołu zajmującego się transmisją strumieniową zachęcano do zgłaszania snajperów przesyłających strumieniowo, obiecując, że ich zgłoszenia zostaną skutecznie rozpatrzone. Posunięcie to wzbudziło oburzenie xQc, który wyraził swoje niezadowolenie z X, podkreślając, że Epic Games nie powinno faworyzować niektórych streamerów.

Kontrowersje wokół preferencyjnego traktowania

xQc nazwał decyzję Epic Games „śmiertelną”, twierdząc, że zapewnianie przywilejów streamerom ze względu na ich popularność jest podejściem błędnym. Według niego wszyscy gracze zasługują na sprawiedliwe traktowanie, niezależnie od sławy czy publiczności.

Powiedział: „Jeśli traktujesz w sposób specjalny, zrób to dla wszystkich. Każdy ma wartość. Jego komentarz podkreśla rosnące zaniepokojenie postrzeganym faworyzowaniem w społeczności graczy wideo, gdzie wydaje się, że niektórzy gracze odnoszą korzyści z odmiennych zasad.

Wezwij zmiany w grze

Zamiast skupiać się na interwencji w konkretnych przypadkach, xQc zalecało, aby Epic Games ogólnie zajęło się problemem snajperów strumieniowych. Powiedział, że prawdziwym rozwiązaniem jest ulepszenie samej gry dla wszystkich użytkowników.

„To nie jest kwestia zazdrości” – upierał się xQc. „Albo musisz naprawić grę, albo nie faworyzować nikogo. To wszystko. » W tym oświadczeniu wzywa do zwiększenia odpowiedzialności programistów, aby zapewnić wszystkim graczom uczciwe i zrównoważone wrażenia z gry.

Wniosek

Ta kontrowersja uwydatnia wyzwania związane z zarządzaniem snajperami strumieniowymi w grach tak konkurencyjnych jak Fortnite. Krytyka ze strony xQc odzwierciedla szersze niezadowolenie społeczności graczy, która domaga się uczciwego podejścia od deweloperów. Ponieważ Epic Games w dalszym ciągu pracuje nad problemami w swoim ekosystemie, kwestia faworyzowania i uczciwości pozostaje w centrum uwagi streamerów i graczy.

Odczyty: 0