Ogłoszono najnowszą współpracę w Fortnite, a zamiast darmowego koncertu będziesz mógł nosić swoją ulubioną markę high fashion do walki.
Współpraca Fortnite x Polo będzie kolejnym wielkim wydarzeniem w Fortnite. Od 5 listopada 2022 r. gracze Fortnite będą mogli wskoczyć do bitwy królewskiej, wystrojeni w najnowszą modę.
Skórki i akcesoria inspirowane są kolekcją stadionową Ralpha Laurena z 1992 roku, znaną jako kultowa moda uliczna, która łączyła zestawy wyścigów samochodowych i lotnictwa. Skórki wyglądają naprawdę fajnie, ale czy są warte swojej ceny?
Jeśli chcesz zdobyć te przedmioty, pakiet skórek będzie Cię kosztował 1500 V Bucks lub 11,99 USD / 9,74 GBP / 18,56 AUD, nie wspominając o wszystkich innych akcesoriach.
Modne kolaboracje
V dolce są najbardziej lukratywnym atutem Epic Games, jeśli chodzi o Fortnite. Ta waluta jest bramą do wszystkich nowych poszukiwanych skórek, przedmiotów i tańców. Jeśli chcesz je kupić po obniżonej cenie, najlepszym rozwiązaniem jest zdobycie przepustki bojowej, ale nadal będzie to kosztować 7,99 USD / 6,49 GBP / 12,38 AUD osobno.
Bez względu na to, gdzie spojrzysz, monetyzacja jest nieunikniona w Fortnite. Dotyczy to każdej darmowej gry; Epic Games musi jakoś zarabiać. Jednak Fornite ma też zauważalnie młodszą publiczność, która potrafi być wrażliwa, jeśli chodzi o najnowsze trendy.
Łatwo jest skojarzyć Fortnite z jego skórkami i akcesoriami, ponieważ kosmetyki są na pierwszym planie każdej nowej sezonowej aktualizacji. W wpis na blogu ogłaszając współpracę, Epic opisuje partnerstwo z Polo jako połączenie „odwagi, wytrwałości i stylu”, co wydaje się trochę za dużo jak na kilka wirtualnych skórek.
Powszechna akceptacja podejścia Epic Games do monetyzacji w Fortnite będzie miała szerszy wpływ na gry na żywo jako całość. Wiele gier przeszło na modele free-to-play w nadziei na stworzenie dojnej krowy, która wyleje im zyski dzięki przepustkom bojowym i zakupom w grze.
Obserwacja 2 jest doskonałym przykładem tego przejścia. Chociaż uwielbiam nowe umiejętności, bohaterów i projekty map w strzelance bohaterów Blizzarda, Piętą Achillesową w Overwatch 2 są zakupy w grze. Koszt przedmiotów jest absurdalny, a jeśli nie będziesz kucyka, dosłownie zajmie ci to więcej niż 300 lat na odblokowanie wszystkiego w grze.
Jeśli taki jest wpływ Blizzarda, który skupia się na „pokoleniu Fortnite”, grupie graczy przyzwyczajonych do sezonowych mikrotransakcji kosmetycznych, nawet na ich oczekiwaniu, to prawdopodobnie będzie to normą dla mniejszych deweloperów.
Łatwo jest uważać na wydawanie pieniędzy w nowy sposób – wystarczy spojrzeć początkowo powolny start płatności zbliżeniowych – ale kiedy do gry wkraczają wielcy gracze, nowe systemy stają się znajome. Fortnite może być najbardziej znany z popularyzacji gatunku battle royale, ale nie należy zapominać o jego wpływie na mikrotransakcje.
Źródło : http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=636947a6aec9411796f33bf45ee3ca54&url=https%3A%2F%2Fwww.techradar.com%2Fnews%2Ffortnite-x-polo-collab-is-still-cheaper-than-overwatch-2-skins&c=13811732587617360117&mkt=fr-fr