W Epic nie ma miejsca na Fortnite NFT od DailyCoin



W Epic nie ma miejsca na Fortnite NFT
  • Gry Blockchain wciąż walczą o legitymację.
  • Valve dodało nową regułę do swojej listy wydawniczej, która obejmuje gry oparte na technologii blockchain.
  • Sklep Epic Games Store zaakceptuje gry oparte na technologii blockchain, ale nie czuje się pewnie, jeśli chodzi o wspieranie NFT ze względu na ich spekulacyjny charakter.

Użyteczność i afordancje blockchain są dostrzegane nie tylko w finansach. Powiązanie między grywalizacją a finansami pomogło stworzyć nowy produkt uboczny łańcucha bloków, który naśladuje doświadczenia z głównego nurtu, ale ma aspekt ekonomiczny. NFT są jednym z czynników katalizujących wzrost grywalizowanych finansów, ponieważ otwierają nowe możliwości dla graczy. Mimo to platformy gier głównego nurtu podzieliły opinie na temat tego zjawiska.

Sposób na utratę kapitału

Steam, popularny nieagnostyczny sklep z grami, który obsługuje 24 miliony użytkowników, dodał nową zasadę, która blokuje dostęp do gier opartych na technologii blockchain. Steam zmodyfikował również swoje „Zasady i wytyczne”, aby uwzględnić gry oparte na technologii blockchain, argumentując, że gry, które „wydają lub umożliwiają wymianę kryptowalut lub NFT”, są zakazane.

„Aktualizację” zgłosili SpacePirates, którym zabroniono publikowania gry na Steamie; jednak data wytycznych platformy jest jeszcze nieznana. Chociaż Steam twierdzi, że nie zaakceptuje gier opartych na technologii blockchain, ponieważ mają one zastosowania w świecie rzeczywistym, skórki w grach do gier takich jak CS:GO stworzyły nowe gospodarki poza kontrolą Valve.

Ledger Insights podkreśla fakt, że NFT, poza ich wysoce spekulacyjnym i oszukańczym charakterem, mogą zakłócić model biznesowy Valve. Co więcej, NFT mogą „ominąć” bramkę płatniczą Valve, zmniejszając jej zyski.

Epic jest otwarty na gry Blockchain

Epic Games, najbardziej znane z wielomilionowej gry Fortnite Gen Z, powiedział The Verge, że firma jest „otwarta” na przyjmowanie gier, które „obsługują kryptowaluty” i NFT. Stoi to w bezpośredniej sprzeczności z Valve, który rzekomo stara się kontrolować platformę przed potencjalnymi oszustwami.

Firma Epic zauważyła, że ​​gry blockchain są zobowiązane do „zgodności z przepisami finansowymi” i „mieć odpowiednie oceny wiekowe”, prawdopodobnie w celu uniknięcia oszukiwania użytkowników. W tweecie dyrektor generalny Epic, Tim Sweeny, podkreślił, że chociaż firma jest otwarta na blockchain, nie są zainteresowani NFT. Twierdził, że „nie dotykają NFT”, skupiając się głównie na „oszukańczej” naturze.

Użytkownik Twittera (NYSE:) Thread Guy podkreślił, że Fortnite ustanowił precedens tego, co jest możliwe w metawersie, najprawdopodobniej odnosząc się do koncertów Travisa Scotta i Arianne Grande, które zgromadziły miliony użytkowników. W rezultacie uwikłanie blockchain ze scentralizowanymi firmami, takimi jak Epic, może stworzyć podobnie wpływową grę wśród NFT.

Według Sweeny’ego, Epic z zadowoleniem przyjmuje innowacje, podkreślając, że blockchain wprowadza nowe modele do przestrzeni gier i finansów, podkreślając, że blockchain nie jest ani dobry, ani zły dla tej przestrzeni. Mając to na uwadze, Fortnite może nie angażować się w NFT, pomimo sprzedawania graczom skórek w grze.

Z drugiej strony

  • Podejście blockchain firmy Epic może być odpowiedzią na ich pozew Apple (NASDAQ:), który ostatecznie przegrał.
  • Projekty takie jak Enjin mogą wyprzedzić Epic czy Valve, jeśli nie będą spełniać rosnących wymagań tej nowej grupy użytkowników.

Gry Blockchain wykonaj skok

Nie tylko stała się jedną z najczęściej granych gier blockchain, ale jej sieć blockchain, według DappRadar, zarejestrowała drugą pod względem liczby transakcji w trzecim kwartale. Co więcej, Axie zebrała 152 miliony dolarów w nowej serii funduszy, ugruntowując grę jako przełomową w branży gier.

Pewne jest to, że firmy takie jak Epic i Valve nie potrzebują blockchain do generowania przychodów. W rzeczywistości stanowią kontrast między centralizacją a decentralizacją, właśnie tym, czym zajmują się NFT. Jednak rozwijający się charakter NFT i blockchain jako branży otwiera możliwości oszustw, które ostatecznie utrudniają pozycjonowanie w głównym nurcie kosmosu.

Ponieważ Web 3.0 staje się pewnikiem, a Facebook (NASDAQ:) pracuje w kierunku metaverse, użyteczność blockchain jest tak samo ważna jak zawsze. SpacePirate twierdzi, że decyzja Valve jest „porażką dla wszystkich”, chociaż niektórzy mogą uznać to za okazję, aby nie polegać już na tak scentralizowanych podmiotach w celu dotarcia do nowych konsumentów.

Dlaczego powinieneś się tym przejmować?

Gry Blockchain stają się coraz bardziej zapośredniczone, ponieważ są skierowane do cyfrowych tubylców, którzy w coraz większym stopniu staną się zamierzoną bazą użytkowników technologii blockchain. Jeśli Epic zdecyduje się zaakceptować NFT w przyszłości, prawdopodobnie będzie to katalizatorem masowej adopcji, ponieważ umożliwi interakcję z całymi pokoleniami.

BIULETYN E-MAILOWY

Dołącz, aby uzyskać odwrotną stronę krypto

Ulepsz swoją skrzynkę odbiorczą i otrzymuj wybrane przez naszych redaktorów DailyCoin 1x w tygodniu dostarczane prosto do Twojej skrzynki odbiorczej.

Błąd: Brak formularza kontaktowego.

Zawsze możesz zrezygnować z subskrypcji za pomocą jednego kliknięcia.

Czytaj dalej na DailyCoin





Source : http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=B7120BE8FF0849ABABABAE267C74F210&url=https%3A%2F%2Fwww.investing.com%2Fnews%2Fcryptocurrency-news%2Fthere-is-no-room-for-fortnite-nfts-at-epic-2653131&c=8598612893800415322&mkt=fr-fr