Jak wynika z informacji udostępnionych portalowi Marketing Dive, firma Vitaminwater, marka należąca do The Coca-Cola Company, uruchomiła grę Fortnite w celu promowania swoich produktów bez cukru.
Wrażenia z gry oparte na smakach
Wyspa „zero powstrzymujące rozgrywkę” obejmuje 50 unikalnych rund gry z 10 motywami opartymi na smakach marki. Doświadczenie powstało we współpracy z firmą zajmującą się grami PWR, jednostką Open X WPP i agencją VMLY&R.
Konkurencyjne wyzwanie dla konsumentów
Na później w tym miesiącu planowane jest wyzwanie konkurencyjne, podczas którego konsumenci będą zachęcani do pochwalenia się własnym stylem w oparciu o przedmioty znajdujące się w ich szafkach. Ta aktywacja, skierowana do młodszych odbiorców, którzy chętnie korzystają z gier online, następuje wraz ze wzrostem popularności napojów bezcukrowych.
Vitaminwater zwraca się do Fortnite, aby zaprezentować swoją linię produktów bez cukru. Format gier online jest popularny wśród młodszych konsumentów i stanowi kluczowy aspekt aktywacji wielu marketerów w metaświecie.
Konsumenci, którzy wezmą udział w programie Vitaminwater, mogą przejść 50 rund rozgrywki inspirowanej różnymi bezcukrowymi smakami. Na koniec tego miesiąca planowany jest konkurs skupiający się na wyspie, w którym konsumenci będą mogli grać u boku aktora i streamera Khleo Thomasa oraz muzyka Princess Nokii.
Modowe wyzwanie dla konsumentów
Wyzwaniem jest pokaz mody, podczas którego konsumenci mają ograniczony czas na przeszukanie swoich cyfrowych szafek po ogłoszeniu tematu opartego na jednym z smaków. Zwycięzca zostanie wyłoniony w drodze końcowego głosowania. Wyspa i cyfrowe wyzwanie oferują konsumentom unikalny sposób interakcji z marką, jednocześnie zwiększając świadomość produktów bezcukrowych.
Napoje bezcukrowe cieszą się coraz większą popularnością, gdyż konsumenci poszukują zdrowych alternatyw. Niedawno firma Pepsi wykorzystała fakt, że gracze NFL po raz pierwszy mogli nosić numer zero, do promowania Pepsi Zero Sugar – produktu, który obecnie zajmuje centralne miejsce w jej działaniach marketingowych w całej lidze.
Spółka-matka Vitaminwater, Coca-Cola, również w coraz większym stopniu koncentruje się na kategorii „lepsze dla siebie”.
W ramach innego przedsięwzięcia skupionego na grach firma nawiązała współpracę z deweloperem League of Legends Riot Games, aby stworzyć Coca-Cola Ultimate Zero Sugar, napój z limitowanej edycji, który ma smakować jak punkty doświadczenia. Gigant napojów w tym tygodniu wprowadził również na rynek Coca-Cola Y3000 , napój bezalkoholowy współtworzony ze sztuczną inteligencją, który będzie dostępny w wersji słodzonej i bez cukru.
Źródło: www.bing.com