Tysiące fanów „Fortnite” zjeżdżają na Raleigh na „battle royale”


AVI BAJPAI Wiadomości i obserwator (Raleigh)

RALEIGH — Tysiące graczy i fanów „Fornite”, popularnej gry przygodowej wideo opracowanej przez firmę Epic Games z siedzibą w Cary, przybyło w weekend do stolicy Karoliny Północnej na długo oczekiwany powrót oficjalnych turniejów firmy, które przyciągają profesjonalnych zawodników z całej świat.

Fani gry, z których niektórzy podróżowali po całym kraju, aby wziąć udział w pierwszym osobistym turnieju od czasu pandemii, wiwatowali, gdy gracze wyszli na scenę w Raleigh Convention Center i zajęli miejsca w kapsułach wyposażonych w wydajne komputery i zestawy słuchawkowe zaprojektowane do blokowania szumów tła.

W ciągu weekendu 100 najlepszych graczy miało rywalizować w meczach „battle royale”, aby zdobyć jak najwięcej punktów. Każda gra polega na wrzuceniu do interaktywnego środowiska wyspowego, gdzie gracze używają różnych narzędzi i broni, aby eliminować się nawzajem w pogoni za pozostaniem ostatnim.

Ludzie też czytają…

Następnie finaliści rywalizują o nagrody o łącznej wartości 1 miliona dolarów, w tym nagrodę główną w wysokości 200 000 dolarów oraz trofeum udekorowane kryształami Swarovskiego.

Dwudniowy turniej był dobrodziejstwem nie tylko dla „Fornite”, ale także dla Epic Games, które w ciągu pięciu lat zgromadziło ogromną rzeszę pasjonatów gier na całym świecie.

Wielu fanów pojawiło się na turnieju w strojach swoich ulubionych postaci z gry. Elaina Rivera i jej 12-letni syn Devon pojechali nocą do Raleigh z Filadelfii, aby ominąć poranny ruch uliczny. Rivera powiedziała, że ​​jej syn złapał „Fortnite” kilka lat temu po tym, jak usłyszał o tym od przyjaciela na letnim obozie. Jego fascynacja grą „zaczęła się powoli”, ale „dość szybko” nabrała tempa. Zastanawiała się, co jest takiego specjalnego w tej grze w porównaniu z wieloma innymi. Wtedy coś sobie uświadomiła: jej syn bawił się z dziećmi z całego świata.

„Bawi się z dziećmi, a one rzucają sobie wyzwania. To tak, jakby byli braćmi” – powiedział Rivera, ratownik medyczny.

Duet matka-syn przebrał się za bohaterów. Udało im się również zrobić zdjęcia niektórym znanym graczom biorącym udział w turnieju, którzy zgromadzili wielu fanów na YouTube, Twitchu i innych platformach. Jednym z takich graczy jest 19-letni Kyle Giersdorf — znany pod pseudonimem Bugha — ma prawie 4,3 miliona subskrybentów na YouTube.

Ramiro Martinez, projektant, który tworzy własne maski „Fortnite”, przyleciał z Kalifornii z grupą przyjaciół, z których wszyscy grają w tę grę od 2018 roku, krótko po jej wydaniu.

Martinez powiedział, że jego przyjaciele, których znał od czasów liceum, wciągnęli go w tę grę i wkrótce stała się ona ulubionym sposobem spędzania czasu w grupie. Coraz bardziej angażowali się w grę, niecierpliwie czekając na aktualizacje od deweloperów z nowymi postaciami.

Mniej więcej w tym czasie zauważyli, że popularność gry gwałtownie wzrosła. W lipcu 2019 r. Epic Games zorganizowało swój największy osobisty turniej, Fornite World Cup, na stadionie Arthur Ashe w Nowym Jorku.

Dla fanów takich jak Martinez „Fornite” nie był tylko grą, ale drzwiami do społeczności online. W niektórych przypadkach te spotkania wykraczały poza wirtualne sesje gier i zamieniały się w prawdziwe przyjaźnie.

Gdy tylko ogłoszono turniej w Raleigh, Martinez, McCoy i ich przyjaciele zaczęli snuć plany. Zaoszczędzili na bilety lotnicze, znaleźli miejscową krawcową, która uszyła im odpowiednie kostiumy i zarezerwowali Airbnb na dwudniowy pobyt tutaj.



Źródło : http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=637cd118a42c4f9ca7567454255014a2&url=https%3A%2F%2Fgreensboro.com%2Fcommunity%2Frockingham_now%2Fnews%2Fflawless-victory-thousands-of-fortnite-fans-descend-on-raleigh-for-battle-royale%2Farticle_ecf2c33e-6768-11ed-9811-432c596350b0.html&c=17242220708004269373&mkt=fr-fr