Festiwal Fortnite: Kiedy muzyka i gry zderzają się
W olśniewającym spektaklu, który mógłby zawstydzić Broadway, uczniowie The Weeknda, liczący 300 osób i ubrani w elegancję After Hours, wdarli się do czerwonych schodów TKTS na Times Square, aby wziąć udział w zaimprowizowanej fiestie festiwalu Fortnite.
The Weeknd podbija Times Square
To ożywione spotkanie było świętem Fortnite Festival, przełomowej wieloplatformowej gry muzycznej, której oficjalna premiera odbyła się 9 grudnia. Gra stworzona przez Harmonix pozwala graczom dołączyć do znajomych w wirtualnym zespole lub solowo wykonywać hity swoich ulubionych artystów.
The Weeknd, ukoronowany inauguracyjny headliner festiwalu, nie tylko zaszczycił zwiastunem gry, ale także zaaranżował przejęcie Times Square.
Imponujące widowisko
Flash mobberzy w sportowych strojach godnych The Weeknda tańczyli do chwytliwych rytmów „Blinding Lights”, przekształcając kultową nowojorską lokalizację we własny parkiet taneczny. Do tej zaimprowizowanej imprezy dołączył 15-tysięczny tłum, zamieniając swoje marzenia o Broadwayu na wieczór pełen pikselowej magii popu.
Festiwal Fortnite: platforma muzycznych innowacji
Festiwal Fortnite ugruntował już swoją pozycję platformy muzycznych innowacji, organizując w przeszłości koncerty w grach z udziałem znanych artystów, takich jak Travis Scott i Eminem.
Gra oferuje wyjątkowe wrażenia z gry rytmicznej, umożliwiając użytkownikom wybór instrumentu – gitary, basu, klawiszy, perkusji lub wokalu – i grę w szerokim repertuarze licencjonowanych światowych hitów z różnych gatunków i dekad.
Ogromny sukces The Weeknda
Występ The Weeknda w Fortnite był urzekającym dodatkiem do i tak już niezwykłego roku. Jego statystyki dotyczące transmisji strumieniowych na Spotify za rok 2023 ujawniły oszałamiające liczby – 12,8 miliarda odtworzeń i 285,2 miliona fanów, którzy łącznie spędzili 721,7 miliona godzin na słuchaniu jego muzyki.
Jego trasa koncertowa After Hours Till Dawn Tour odniosła ogromny sukces, bijąc rekordy i przynosząc dochody w wysokości 158,1 miliona dolarów podczas 30 występów podczas europejskiej trasy.
Źródło: www.bing.com