The Weeknd śpiewa na Times Square podczas festiwalu Fortnite

Festiwal Fortnite: Kiedy muzyka i gry zderzają się

W olśniewającym spektaklu, który mógłby zawstydzić Broadway, uczniowie The Weeknda, liczący 300 osób i ubrani w elegancję After Hours, wdarli się do czerwonych schodów TKTS na Times Square, aby wziąć udział w zaimprowizowanej fiestie festiwalu Fortnite.

The Weeknd podbija Times Square

To ożywione spotkanie było świętem Fortnite Festival, przełomowej wieloplatformowej gry muzycznej, której oficjalna premiera odbyła się 9 grudnia. Gra stworzona przez Harmonix pozwala graczom dołączyć do znajomych w wirtualnym zespole lub solowo wykonywać hity swoich ulubionych artystów.

The Weeknd, ukoronowany inauguracyjny headliner festiwalu, nie tylko zaszczycił zwiastunem gry, ale także zaaranżował przejęcie Times Square.

Imponujące widowisko

Flash mobberzy w sportowych strojach godnych The Weeknda tańczyli do chwytliwych rytmów „Blinding Lights”, przekształcając kultową nowojorską lokalizację we własny parkiet taneczny. Do tej zaimprowizowanej imprezy dołączył 15-tysięczny tłum, zamieniając swoje marzenia o Broadwayu na wieczór pełen pikselowej magii popu.

Festiwal Fortnite: platforma muzycznych innowacji

Festiwal Fortnite ugruntował już swoją pozycję platformy muzycznych innowacji, organizując w przeszłości koncerty w grach z udziałem znanych artystów, takich jak Travis Scott i Eminem.

Gra oferuje wyjątkowe wrażenia z gry rytmicznej, umożliwiając użytkownikom wybór instrumentu – gitary, basu, klawiszy, perkusji lub wokalu – i grę w szerokim repertuarze licencjonowanych światowych hitów z różnych gatunków i dekad.

Ogromny sukces The Weeknda

Występ The Weeknda w Fortnite był urzekającym dodatkiem do i tak już niezwykłego roku. Jego statystyki dotyczące transmisji strumieniowych na Spotify za rok 2023 ujawniły oszałamiające liczby – 12,8 miliarda odtworzeń i 285,2 miliona fanów, którzy łącznie spędzili 721,7 miliona godzin na słuchaniu jego muzyki.

Jego trasa koncertowa After Hours Till Dawn Tour odniosła ogromny sukces, bijąc rekordy i przynosząc dochody w wysokości 158,1 miliona dolarów podczas 30 występów podczas europejskiej trasy.

Źródło: www.bing.com