Sukces Fortnite OG stawia grę w trudnej sytuacji

Sukces ostatniego wydarzenia OG w Fortnite

Niedawne wydarzenie OG Fortnite okazało się ogromnym sukcesem, zgromadziło miliony graczy oraz rekordową frekwencję i liczbę godzin gry. Epic Games stoi teraz przed dylematem, jak postępować po zakończeniu wydarzenia, zakończenie tego szaleństwa może spowodować utratę impetu i zwykli gracze mogą opuścić grę. Przedłużenie wydarzenia lub zatrzymanie rotacyjnej oryginalnej karty może przedłużyć sukces, ale może ryzykować mogą stać się widoczne w przyszłych sezonach i na dłuższą metę zaszkodzić grze.

Fortnite: ofiara własnego sukcesu

Fortnite OG oficjalnie wystartował 3 listopada, przyciągając wiele uwagi jeszcze przed premierą. Jak sama nazwa wskazuje, wydarzenie OG przywróciło Fortnite do korzeni, przywracając oryginalną mapę gry, a także broń i sprzęt z pierwotnego stanu. Wielu fanów darzy szczególną sympatią tę wczesną wersję Fortnite, ponieważ przywołuje ona najwcześniejsze wspomnienia wielu osób z tej premiery, nawet wśród graczy, którzy nie grali w tę grę zbyt wiele w ostatnich latach. W ten sposób pierwotny stan Fortnite stał się ikoniczny. Było jasne, że wiele osób nie mogło się doczekać ponownego przeżycia tych wspomnień podczas wydarzenia OG. Już podczas wydarzenia OG Fortnite zebrano następujące hołdy dla gry.

Fortnite zapłaci cenę za swój niedawny sukces

Choć łatwo dać się ponieść temu niedawnemu sukcesowi, pozostaje pytanie, w jaki sposób Epic Games zdecyduje się zakończyć wydarzenie OG. Jeśli tak się stanie, oprócz usunięcia oryginalnej mapy, gra ryzykuje utratę znacznej części dynamiki, jaką nabrała w ciągu ostatnich kilku tygodni, w miarę powrotu zwykłych graczy do innych tytułów. Alternatywą byłoby przedłużenie wydarzenia poza planowaną datę zakończenia lub nawet utrzymanie oryginalnej mapy w rotacji wraz z mapą, do której Fortnite powróci po zakończeniu wydarzenia. Chociaż przedłużyłoby to sukces wydarzenia OG Fortnite i jego nowych graczy, mogłoby to spowodować ryzyko, że szczytowa popularność gry umrze w obojętności, utrudniając długoterminową premierę.

Źródło: gamerant.com