Sony wypuszcza Fortnite w samochodzie (zderzak)

Sony i Honda pracują nad samochodem, który będzie mógł wyświetlać komunikaty i obrazy na przednim zderzaku

Jak wynika z nowego filmu o samochodzie, Sony i Honda pracują nad samochodem elektrycznym o nazwie Afeela, który umożliwi wyświetlanie komunikatów i obrazów na przednim zderzaku. Obejmuje to możliwość reklamowania gier wideo.

Począwszy od 3:17 filmu widać, jak zderzak przekształca się w ekran – przepraszam, w „pasek multimediów”. Film pokazuje także bardziej sensowne zastosowania paska multimediów, takie jak wyświetlanie nazwy samochodu, czerwonego ostrzeżenia, a nawet wiadomości urodzinowej. Ale film pokazuje również, jak wyświetlać logo Spider-Man: Across the Spider-Verse, Fortnite i Horizon Forbidden West Complete Edition, co jest po prostu śmieszne.

To nie jedyna dziwna – i potencjalnie rozpraszająca i niebezpieczna – funkcja wbudowana w samochód wyposażony w ekran. Jedna z funkcji „Widok potworów” nakłada wirtualne potwory na fragmenty drogi widoczne na ekranie deski rozdzielczej i zachęca kierowcę do „łapania uciekających potworów”. Zachęcanie ludzi do ścigania wirtualnych bestii, które tylko oni widzą podczas poruszania się po ruchliwych ulicach miasta, wydaje się złym pomysłem. Najwyraźniej można także oglądać filmy na gigantycznym ekranie deski rozdzielczej samochodu, co wydaje się jeszcze gorszym pomysłem!

Rzut oka na plany Sony i Hondy dotyczące Afeeli

Powinieneś sam obejrzeć cały film, aby dowiedzieć się, co Sony i Honda planują dla Afeeli. (Jest też kilka innych nowych filmów na temat samochodu). To powiedziawszy, powinienem zauważyć, że Afeela jest opisana jako „prototyp” w opisie YouTube, co oznacza, że ​​wszystko w filmie może się zmienić, zanim samochód zostanie zostanie wypuszczony na rynek, co Sony i Honda ogłosiły w zeszłym roku w Ameryce Północnej w 2026 roku.

Źródło: www.bing.com