Seminarium BYU bada sztukę środowiska z Lego i Fortnite

Nathan Trewartha, dyrektor artystyczny Lego Fortnite, niedawno podzielił swoją wiedzę na temat tworzenia wciągających środowisk podczas seminarium na Uniwersytecie BYU. Z prawie 25 -letnim doświadczeniem w branży, w tym 17 lat w Epic Games, Trewartha omówił wyzwania i procesy artystyczne niezbędne do zbudowania rozległego i interaktywnego świata gry, integrując zniszczalne elementy i projekt oparty na fizyce.

Wyzwania związane z tworzeniem otwartego świata

Podczas swojej interwencji Nathan Trewartha mówił o głównym wyzwaniu, aby Lego Fortnite stał się grą przetrwania w otwartym świecie, zapewniając jednocześnie optymalną wydajność. Główna trudność, według Trewartha, polega na budowie interaktywnego i zniszczalnego środowiska: „Chcemy, aby wszystko było zniszczone. Każde drzewo, krzak lub roślina o znacznej wielkości można zebrać dla zasobów. Jeśli widzisz drzewo, powinieneś być w stanie go zabić – powiedział.

Świat Lego Fortnite został zaprojektowany tak, aby był znacznie większy niż w Fortnite Battle Royale, z mapą rozciągającą się na ponad 59 mil kwadratowych, w porównaniu z zaledwie 3,1 milą dla wersji Battle Royale. Ten świat, generowany proceduralnie, musi oferować różnorodność środowisk, aby każdy gracz odkrył wyjątkowe wrażenia.

Znaczenie optymalizacji wydajności

Kolejnym kluczowym aspektem poruszanym przez Trewartha jest optymalizacja wydajności. „Wydajność jest niezbędna w grach. Sztuka musi być zaprojektowana tak, aby gra zmieniła płyn – powiedział. Trewartha podkreśliła znaczenie kompromisów artystycznych: „Jak zrobić coś atrakcyjnego, zapewniając jednocześnie, że nie dostanie gry?” »»

W LEGO Fortnite współistnieni dwa odrębne style sztuki: struktury inspirowane LEGO i środowiskami naturalnymi. Zespół Trewartha koncentruje się na modelowaniu krajobrazów i elementów naturalnych, podczas gdy inni artyści pracują na elementach opartych na LEGO, wykorzystując Digital Designer LEGO do budowania środowisk i postaci.

Współpraca i kreatywność: mistrz producentów Lego

Proces projektowania obejmuje również współpracę z producentami LEGO, którzy zapewniają szczegółowe modele dla postaci i konstrukcji. Ta kreatywna synergia jest niezbędna, aby zapewnić, że różne elementy harmonijnie współistnieją w grze.

Trewartha wspomniał także o znaczeniu kreatywnej myśli wśród jego zespołu. Szuka artystów, którzy mogą proaktywnie wprowadzać własne pomysły i proaktywnie rozwiązywać problemy. Student obecny na seminarium, Rylan Chamberlain, wyraził uznanie dla innowacyjnego podejścia Trewalthy, podkreślając, że realizacja gry takiej jak Lego Fortnite wymaga znacznie więcej niż prostej estetyki.

Przegląd świata zawodowego

To seminarium jest częścią ciągłych wysiłków Uniwersytetu BYU w celu połączenia studentów z profesjonalistami w sektorze kreatywnym. Craig van Dyke, adiunkt i organizator wydarzenia, nalegał na znaczenie zapoznania studentów z wyzwaniami w świecie rzeczywistym i metodami rozwiązywania kreatywnego.

Dzieląc się swoją podróżą, Trewartha wspomniał również o wpływie swojego treningu w BYU na jego karierę: „Zdolność krytycznego myślenia i dostosowywania się do nowych wyzwań była kluczowa w mojej pracy” – powiedział.

Przyszli profesjonaliści w dziedzinie sztuki cyfrowej i rozwoju gier korzystają z takich wydarzeń, które oferują namacalne perspektywy procesu twórczego i ograniczeń technicznych tworzących doświadczenia graczy.

Odczyty: 1