Pomysły warte miliardy dolarów na Fortnite Metaverse udostępnione przez byłego dyrektora Epic Games

Geneza sukcesu Fortnite

Fortnite, od początku ambitna gra, zawdzięcza swój sukces strategicznej wizji wprowadzonej w 2017 roku. Były dyrektor kreatywny Fortnite, Donald Mustard, podzielił się niedawno głównym pomysłem Epic Games na grę, zatytułowanym „The Fortnite Hub”. Wizja ta miała na celu przekształcenie Fortnite w kompletną przestrzeń cyfrową, z własnym ekosystemem społecznościowym i zróżnicowanymi trybami gry.

Strategia ta może być jednym z pierwszych kroków w kierunku realizacji rosnących aspiracji metaświata branży gier wideo.

Zintegrowany ekosystem

Koncepcja „The Fortnite Hub” miała na celu zaoferowanie graczom wirtualnego miejsca, w którym mogliby cieszyć się różnymi grami i rozrywką, a wszystko to połączone centralnym „centrum” obejmującym ekwipunek, kosmetyki i postępy w grach.

Innowacyjny model biznesowy

Wizja ta położyła także podwaliny pod koncepcję „gry jako platformy”, na której gry można dystrybuować i grać w inne gry. Wraz z niedawną premierą trzech nowych gier na żywo, w które można grać bezpośrednio w Fortnite, w tym innowacyjnego trybu Lego, firma Epic Games pozycjonuje się jako pionier w tej rozwijającej się dziedzinie.

Wcielanie w życie śmiałej wizji

Donald Mustard podkreślił ambitny wymiar tej wizji, stwierdzając, że jej urzeczywistnienie zajmie lata i znaczny wysiłek. Pomimo zmian w planie, obecny Fortnite odzwierciedla realizację tej wizji, zapewniając graczom wrażenia zgodne z pierwotną wizją gry.

Źródło: www.tweaktown.com