Ostatnia gra wieloosobowa zatrudnia projektanta Fortnite Pass


Nadchodząca gra wieloosobowa The Last of Us została nowym deweloperem z projektantem Forensics Andersem Howardem. Krążyły już pogłoski, że gra jest darmowa, co oznaczałoby, że Naughty Dog będzie opierać się na strategiach monetyzacji, aby zarobić trochę pieniędzy z tytułu.

Możliwość gry wieloosobowej w The Last of Us jest ograniczona.

O tak! pic.twitter.com/w2ZPZ13axR-Denier.

Anders Howard (@andershoward) 8 listopada 2022 r.

Jest trochę więcej o grze wieloosobowej w uniwersum The Last of Us, ale pojęcie monetyzacji jest przedmiotem rozwoju z pierwszej ręki, jak widać na najwcześniejszych ofertach pracy. Howard dołączył do Naughty Dog w sierpniu 2016 roku po raz pierwszy, odkąd był zaangażowany w globalną kampanię.

Po ponad siedmiu latach spędzonych w Epic Games, Howard był projektantem ośmiu sezonów zawartości do gry Final Fantasy. Uwzględniam ekonomię, drzewko umiejętności, skalowanie treści i progresję. Przeszedł z pola bitwy do trybu gry Battle Royale po 12 sezonach Quote and Fortunction.

Ta gra wydawała się najważniejszą częścią wyprawy Sony w serwis na żywo. Sukces modelu monetyzacji Fortnites to coś, do czego aspiruje wiele gier. Nadal nie jest jasne, jaki wpływ ta gra będzie miała na tryb wieloosobowy The Last of Us.





Źródło : https://game-news24.com/2022/11/08/the-last-multiplayer-game-hires-a-fortnite-pass-designer/