Nowe światy Fortnite próbują szczęścia z samochodami za 37 dolarów, karnetami bojowymi za 18 dolarów i piosenkami za 5 dolarów.

Epic zarabia na nowych dodatkach do gry Fortnite

Fortnite poczynił ogromne postępy w realizacji swoich długoterminowych celów metaverse, wprowadzając światy LEGO, wyścigi i koncerty. Jednakże, choć wzbudziło to ekscytację u wielu graczy, firma Epic podjęła również kroki, aby zrekompensować spadek przychodów z gier Battle Royale.

Wraz z wprowadzeniem trybów Rocket Racing i Festival Main Stage, firma Epic naprawdę próbuje zarobić na tych nowych elementach gry, co nie było wcześniej widziane w takim stopniu.

Niezwykle drogi tryb wyścigów rakietowych

W trybie Rocket Racing w Fortnite firma Epic ustaliła ceny samochodów znacznie wyższe niż w przypadku większości normalnych skórek Fortnite. Na przykład nowy pakiet Diesel kosztuje 4000 V-dolców, co stanowi równowartość co najmniej 37 dolarów, co czyni go najdroższą pojedynczą skórką Fortnite w historii. Tańsze samochody kosztują 2500 V-dolców za sztukę, czyli około 23 dolarów. Oznacza to znaczącą zmianę w stosunku do tradycyjnych „mikro” transakcji, do których przyzwyczajeni są gracze.

Drogie festiwale na głównej scenie

Tymczasem w trybie głównej sceny festiwalu w Fortnite dostępne są pojedyncze utwory, takie jak „Vampire” Olivii Rodrigo i „Bad Guy” Billie Eilish po 500 V-dolców każdy. Kwota ta wynosi około 5 dolarów, co zmusza graczy do kupowania V-dolców w większych ilościach, chyba że chcą przesadzić. Dodatkowo w tym trybie sprzedawane są zestawy gitarowe i perkusyjne za 9 dolarów, a także ekskluzywny karnet bojowy wyceniony na 1800 V-dolców, czyli 18 dolarów, czyli prawie dwukrotnie więcej niż zwykły karnet bojowy.

Przyszłość drogich dodatków w Fortnite

W miarę jak nowe tryby zyskują na popularności, oczekuje się, że firma Epic będzie nadal wprowadzać więcej tego typu drogich pakietów i karnetów. Oznacza to znaczącą zmianę w dziedzinie mikrotransakcji w Fortnite, wyznaczając nowy kierunek gry.

Czas pokaże, czy gracze będą skłonni wydać 40 dolarów na samochód Fortnite, ale firma Epic najwyraźniej wykorzystuje okazję do wykorzystania sukcesu gry.

Źródło: www.bing.com