Nissan Hyper Punk, futurystyczny SUV, pojawi się w Japonii i Fortnite.

Odkryj pojazd koncepcyjny Nissan Hyper Punk, który wywołuje zamieszanie w świecie rzeczywistym i wirtualnym. Nissan współpracuje z Epic Games, aby pozyskać nowe pokolenie konsumentów.

SUV Nissan Hyper Punk: wrażenie fizyczne i cyfrowe

Nissan nie żartuje ze swoją najnowszą koncepcją pojazdu (a może żartuje?). Mówiąc poważniej, japońska marka wyraźnie przemyślała strategię marketingową stojącą za koncepcją SUV-a Hyper Punk. Ten futurystyczny SUV pojawi się w grze Fortnite. Choć dorosłym i współczesnym konsumentom może się to wydawać śmieszne, występy w Fortnite mogą po prostu stać się reklamą przyszłości. W końcu jest to sposób, w jaki obecni i przyszli konsumenci mogą w unikalny sposób wejść w interakcję z ideą produktu.

A co by było, gdybyś mógł zobaczyć cyfrową wersję interesującego Cię produktu w grze wideo, w rzeczywistości rozszerzonej lub w rzeczywistości wirtualnej? Czy zwiększyłoby to Twoje szanse na zakup danego produktu? Być może takie interakcje zasieją ziarno pod przyszły zakup. Przynajmniej cyfrowa reprezentacja produktu, z którym możesz wchodzić w interakcję pod każdym względem, czyni go bardziej atrakcyjnym niż produkt, z którym miałeś mniej interakcji. Nie wiem, jak smakuje nowa Coca-Cola, ale gdyby na moim biurku pojawiła się wersja puszki w rzeczywistości rozszerzonej, prawdopodobnie byłbym bardziej skłonny ją kupić.

Zbliżający się występ Nissana w Fortnite to przebłysk marketingowego geniuszu. Po co ? Ponieważ ośmiolatek, który prowadzi pojazd koncepcyjny w grze lub goni za nim, za dziesięć lub dwie dekady będzie miał emocjonalną więź z prawdziwą wersją pojazdu. Witamy w nowej erze marketingu cyfrowego.

Co to jest Nissan Hyper Punk?

Funkcjonalne i futurystyczne pojazdy koncepcyjne nie są niczym nowym w branży motoryzacyjnej. Niektóre z tych koncepcji ożywają ku uciesze konsumentów. Prezentowanie pojazdu koncepcyjnego na wystawach samochodowych może być świetnym sposobem na ponowne wzbudzenie lub utrzymanie zainteresowania konsumentów. Dobry pojazd koncepcyjny może ukraść show, i wydaje się, że dokładnie to robi Nissan Hyper Punk.

Nissan Hyper Punk to dwudrzwiowy, elektryczny kompaktowy crossover, który reprezentuje aspiracje japońskiej marki na przyszłość. Styl i innowacja są najważniejszymi elementami języka projektowania.

Czy Nissan Hyper Punk kiedykolwiek zostanie sprzedany?

Nie da się powiedzieć, czy Nissan rzeczywiście wyprodukuje model nawiązujący do koncepcji Hyper Punk. Jednakże, biorąc pod uwagę istniejącego Nissana Ariya, nie jest to aż tak naciągane. Nissan inwestuje miliony w elektryczną przyszłość marki i ma potencjał, aby stać się producentem najlepiej sprzedającego się samochodu elektrycznego.

Nissan Hyper Punk to bez wątpienia jeden z najodważniejszych koncepcji, jakie pojawią się w 2023 roku. Czy jest to konieczność, czy też należy odłożyć na bok tę innowacyjną koncepcję?

Źródło: www.motorbiscuit.com