Meka Knepley, programistka i żona twórcy Fortnite, uruchamia własną aplikację społecznościową ReUp


Podczas gdy deweloper Meka Knepley jest żoną Pete’a Knepleya, głównego programisty w Epic Games — jednym z twórców Fortnite Battle Royale — wyruszyła na własną rękę, szukając sposobu na ulepszenie świata podczas szczytu pandemii.

Ponieważ świat był świadkiem masowych przestojów, które mają nieproporcjonalny wpływ na małe firmy, Knepley wpadł na pomysł stworzenia bezproblemowych zakupów, aby połączyć konsumentów z firmami. ReUp jest produktem ubocznym wysiłków Knepleya, a platforma wita marki i kupujących, aby dołączyli do rosnącej społeczności.

„Rozmawiałem z moimi przyjaciółmi, na przykład „Jak mogę to zmienić?”. Niektórzy z moich przyjaciół mówili: „Idę na protest”… „Zamierzam napisać o tym artykuł”… a ja myślałem „muszę pomagać ludziom”. „Jak mogę pomóc społeczności?” A potem poczułem, że nie możesz dostać się do Hierarchii Maslowa, jeśli nadal martwisz się o swoją pracę. Tak więc, jeśli uda nam się przenieść cię na wyższą platformę, na której masz własną firmę i odnosisz sukcesy, możesz zostać burmistrzem, możesz iść do Senatu. Czułem, że posiadanie firmy jest najlepszym sposobem, aby pomóc społecznościom w rozwoju” – powiedział Knepley dla AfroTech.

ReUp

ReUp jest już aktywny i będzie dążyć do silnego startu w październiku 2022 roku, skupiając się początkowo na 14 kategoriach, w tym urodzie, higienie osobistej, stylu życia, modzie, pielęgnacji osobistej i relaksie, zgodnie z informacjami przekazanymi AfroTech. Już 1000 dostawców zarejestrowało swoją działalność na platformie.

Jeśli chodzi o to, czego użytkownicy powinni się spodziewać, Knepley opisuje to jako skrzyżowanie TikTok i Amazon. ReUp to aplikacja społecznościowa na żywo z nieskończoną przewijaną ścianą, która pozwoli użytkownikom oglądać filmy związane z produktami z opcją zakupu jednym kliknięciem. Sztuczna inteligencja pomoże dostosować plik danych do zainteresowań kupującego.

Co więcej, kupujący mogą dodawać zakładki, zapisywać, udostępniać, komentować lub śledzić wybrane sklepy i lokalnych dostawców. Będzie to pomocne, ponieważ interakcje zapewnią również prawdziwe i wiarygodne recenzje klientów dla każdej marki. Sprzedawcy mogą jeszcze bardziej poprawić wrażenia kupujących dzięki funkcji wyskakującego okienka na żywo.

„Sprzedawca może zainteresować swoimi produktami więcej osób. Będąc platformą społecznościową, ludzie będą Cię śledzić. Tak więc, gdy sprzedający zostanie uruchomiony, może to być ekskluzywna cena lub jedyny w swoim rodzaju przedmiot. To intryguje ludzi i kiedy cię obserwują, mogą żyć, aby wchodzić z tobą w interakcje. Mogą zadawać pytania dotyczące tego produktu, a to pomaga im kupować, ponieważ czują więź ze sprzedawcami” – powiedział Knepley.

Umieszczanie różnorodności i integracji na pierwszym planie

Spośród obecnych funkcji oferowanych na ReUp, Knepley jest najbardziej dumny z tworzenia przestrzeni, która zachęca do różnorodności i integracji. Dlatego dodała kategorię zatytułowaną „odznaki”, które zapewnią, że sprzedawcy z niedostatecznie obsłużonych społeczności nie zostaną pominięci. Kupujący mogą klikać tagi, które mogą zawęzić wyszukiwanie produktów, aby wspierać między innymi kobiety z mniejszości i społeczności niepełnosprawne.

„Jestem dumny, że mamy kategorie integracyjne, które nazywamy odznakami. Niezależnie od tego, czy jesteś kobietą z mniejszości, LGBTQIA+, czy osobą niepełnosprawną. Zrobiłem to, bo wiesz, jak to jest w naszej społeczności. Może być marzec i wtedy więcej osób robi zakupy [at] przedsiębiorstwa należące do kobiet, ponieważ jest to miesiąc Historii Kobiet. Chcę, aby wspieranie tych pomijanych społeczności było codziennością” – powiedział Knepley.



Źródło : http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=630fd2dd39834298b0a7634764d0ba89&url=https%3A%2F%2Fnews.yahoo.com%2Fhusband-wife-meka-knepley-developer-191708180.html&c=10002591351164123637&mkt=fr-fr