Manchester City ogłosił dziś premierę „The Ladder”. [Man City]’, zupełnie nowe doświadczenie w grach, które łączy świat klubu z Fortnite, globalnym fenomenem gier wideo.
Zanurzenie się w świecie Manchesteru City
Karta Manchesteru City do sytuacji jeden na jednego ucieleśnia konkurencyjnego, pełnego wyzwań i dynamicznego ducha klubu, który niedawno czwarty sezon z rzędu zdobył tytuł mistrza Premier League.
Zainspirowani „glifami” Manchesteru City, serią symboli reprezentujących rozpoznawalne ikony marki City, gracze zostaną zanurzeni w świecie City z 11 arenami tematycznymi, takimi jak poziom „niebieskiego księżyca” inspirowany sławą klubu hymnu oraz poziom „pszczoły”, zainspirowany kultową ikoną klasy robotniczej Manchesteru.
Konkurencyjne wyzwanie
Zaprojektowana przy wsparciu Karty, mapa umożliwi graczom awansowanie w rankingach w intensywnych meczach jeden na jednego, a ich pozycja stale się zmienia w zależności od ich wyników.
Zwycięzcy przechodzą w górę drabiny na wyższe areny, a przegrani schodzą na niższe areny. Mistrz zostaje ukoronowany poprzez wygranie ostatniej rundy na arenie pierwszej.
Strategia klubu dotycząca gier i e-sportu
Mapa kreatywna Fortnite to najnowszy postęp w strategii klubu w zakresie gier i e-sportu, na obszarze, na którym marka skupia się w ostatnich latach.
Wysiłki mające na celu zaangażowanie zarówno publiczności piłkarskiej, jak i e-sportowej zaowocowały stworzeniem przez City dostosowanych do indywidualnych potrzeb doświadczeń i możliwości zaangażowania, takich jak wyjątkowa współpraca, tworzenie profesjonalnych zespołów e-sportowych zajmujących się tytułami takimi jak Fortnite oraz dedykowane kanały z treściami e-sportowymi.
Gracze mają dostęp do „Drabiny”. [Man City]’ od 9:00 (Wielka Brytania) 20 lipca przy użyciu kodu dostępu do gry 7124-6951-4339.
Źródło: www.bing.com