Magia Disneya popycha Fortnite do zwycięstwa w metaświecie

Niesamowita nowa wirtualna rzeczywistość od Epic Games i Disneya

Wyścig w budowaniu połączonego, wirtualnego świata opartego na awatarach nie ustał w ciągu ostatniego roku. Pomimo tego, co nazywamy „metawszechświatem”, ten wirtualny świat jest wciąż w budowie. W świetle wiadomości z tego tygodnia jedna firma ma coraz większą szansę na dominację w najbliższej przyszłości.

Fortnite, flagowa gra Epic Games, nie jest już tylko prostą grą typu Battle Royale. Dzięki wielu oszałamiającym wydarzeniom sezonowym, koncertom Travisa Scotta i generowanym przez użytkowników światom typu sandbox, gra ujawniła ogromne ambicje na przyszłość. Niespodziewana wiadomość z tego tygodnia, że ​​Disney pojawi się w Fortnite (lub odwrotnie), to zupełnie inna historia. Obie firmy łączyły już wcześniejsze relacje; Disney po raz pierwszy zainwestował w firmę Epic za pośrednictwem programu akceleracyjnego w 2017 r. i udzielił Fortnite licencji na kilka postaci z Marvela i Gwiezdnych Wojen, ale nowa inwestycja o wartości 1,5 miliarda dolarów sygnalizuje znacznie dłuższą i głębszą grę na większą skalę.

Disney jest właścicielem franczyz, takich jak Gwiezdne Wojny i Marvel, które można łatwo dostosować do uniwersum Fortnite. Ta firma rozrywkowa zainwestowała 1,5 miliarda dolarów w firmę Epic w ramach umowy marketingowej mającej na celu zbudowanie „wszechświata rozrywki” w grze. Mówiąc dokładniej, obie firmy wspólnie budują „wszechświat rozrywki”. Jest on pełen gier i nie tylko w stylu Disneya kupić. W ramach wieloletniego projektu najnowocześniejsza technologia firmy Epic i ekosystem gier społecznościowych Fortnite zostaną wdrożone, aby ożywić postacie z ogromnego arsenału własności intelektualnej Disneya.

Jedną z głównych zalet dla Disneya jest duża liczba aktywnych graczy w Fortnite, ponad 100 milionów graczy zalogowanych w listopadzie ubiegłego roku, a także silna infrastruktura sieciowa, która powstała w ostatnich latach. Fortnite oferuje także model biznesowy zapewniający Disneyowi obopólne korzyści, oferujący ogromny potencjał przychodów dzięki partnerstwu z markami, zakupom skórek i nie tylko.

Wraz z pojawieniem się rzeczywistości wirtualnej firma Epic Games i jej partnerzy zrozumieli, że era tradycyjnego grania powoli odchodzi w zapomnienie. Interaktywne światy cieszą się coraz większą popularnością, stając się czymś więcej niż tylko formą rozrywki. Nie tylko zapewniają rozrywkę, ale także otwierają możliwości marketingowe, co prowadzi do znacznych konsekwencji finansowych. Dodatkowo te światy mogą również współistnieć, ale Fortnite ma unikalne i innowacyjne zalety. Podczas gdy konkurenci polegają na swoim nostalgicznym wyglądzie, wysokiej jakości grafika i wyrafinowane animacje Fortnite są znacznie trwalsze i atrakcyjne dla marek.

Współpraca pomiędzy Epic Games i Disneyem otwiera zatem drzwi do ekscytującej przyszłości dla obu firm i oferuje fascynujące spojrzenie na ewolucję branży gier wideo.

Źródło: www.bing.com