LEGO Fortnite porzuca celowanie w stylu Zelda

LEGO Fortnite: nowa gra Fortnite zdominowana przez kontrowersje

Od premiery w zeszłym tygodniu na wszystkich konsolach, nowa gra dostępna w Fortnite, LEGO Fortnite, jest przedmiotem wielu dyskusji w sieci. Jednak według byłej głównej projektantki Epic Games, Cristiny Ramos, kluczowy element projektu gry został odrzucony ze względu na „zbyt hardcorowy”. »

Rzeczywiście, zdaniem Ramosa, mechanika celowania w Z została uznana przez Epic Games za „zbyt hardcorową”, co wywołało jego frustrację, zwłaszcza po tym, jak gracze chwalili pewne momenty w LEGO Fortnite jako podobne do tych w Dark Souls.

Wspomniała, że ​​celowanie w Z jest kluczowym aspektem Ocarina of Time i wyraziła rozczarowanie jego brakiem w LEGO Fortnite, grze, która przypomina grę przygodową z otwartym światem, z walką i unikami. Ramos stwierdziła również, że była w stanie stworzyć jedynie tymczasowe wersje broni do gry, a ostateczne wersje nigdy nie powstały z różnych powodów.

Kontrowersje wokół targetowania Z

Ramos podzieliła się na Twitterze swoimi przemyśleniami na temat nowego trybu gry w Fortnite i decyzji Epic Games o nieuwzględnianiu celowania Z. Wyraziła zdumienie, widząc graczy świętujących walkę w stylu Dark Souls, i żałowała, że ​​Epic Games nie zezwoliło na włączenie mechanik uznawanych za „zbyt hardkorowo”. »

Targetowanie Z, wymyślone przez Nintendo dla graczy, którzy nigdy wcześniej nie grali w grę 3D, jest uważane za podstawową część gier wideo i pomogło spopularyzować funkcje blokowania w grach przygodowych. Jej brak w LEGO Fortnite może wydawać się zaskakujący, biorąc pod uwagę styl gry tego ostatniego.

Warto jednak odnotować, że nie potwierdzono trafności terminów używanych przez Epic Games, ale widać, że Ramos jest sfrustrowany wyraźną odmową dewelopera zaimplementowania mechaniki stosowanej od lat w grach wideo.

Źródło: www.bing.com