Koncerty iHeartMedia „Fortnite” Metaverse z Charlie Puthem – Billboard


iHeartMedia uruchomiła swój pierwszy wirtualny świat Fortniteo nazwie iHeartLand, ponieważ firma rozszerza swoje inwestycje marketingowe na metawersum i na młodszych odbiorców.

iHeart, który przyniósł 954 miliony dolarów przychodów w drugim kwartale, po raz pierwszy ogłosił w styczniu plany uruchomienia własnego wirtualnego świata na platformach takich jak Roblox w ramach większej strategii Web3 giganta radiowego. Środowa premiera iHeartLand w Fortnite to pierwsze odsłonięcie wirtualnego świata iHeartMedia i będzie służyć jako poligon doświadczalny dla przyszłych iteracji iHeartLand w innych grach budujących świat, powiedzieli dyrektorzy Hollywoodzki reporter.

iHeartLand został stworzony przez twórcę gier Atlas Creative przy użyciu Fortnitetrybu kreatywnego i zawiera główną scenę, wiele minigier i „siedzibę główną” iHeart, w której znajduje się studio nagraniowe i replika tunelu wejściowego do siedziby iHeart w Nowym Jorku.

Gracze będą mogli odkrywać wirtualną wyspę, grać w gry, robić sobie selfie na czerwonym dywanie i oglądać występy na głównej scenie, zwanej State Farm Park, która w przyszłym roku ma gościć 20 wydarzeń z udziałem muzyków i popularnych podcasterów iHeart. W dniu premiery minigry będą zawierały wyścigi samochodowe na torze wyścigowym w kształcie iHeart, tor przeszkód w chmurach, grę budowlaną i grę z krzesłami muzycznymi, która wymaga od graczy skakania z różnych kolorowych płytek i unikania lądowania na niektóre kolory. Granie w te gry da użytkownikom szansę na zarobienie „złota”, które jest walutą specyficzną dla iHeartLand na Fortnite i można je wydać na przedmioty takie jak fajerwerki i bomby Boogie, podobny do granatu obiekt, który zmusza awatary graczy do tańca.

Ale głównym losowaniem iHeartLand będzie prawdopodobnie główna scena, która rozpocznie serię wydarzeń występem 9 września z Charliem Puthem. Koncert odbywa się po podobnych występach w grze takich artystów jak Ariana Grande i Travis Scott in Fortnite, chociaż Puth nie pojawi się jako awatar w iHeartLand, jak robili to Grande i Scott w swoich programach. Zamiast tego koncert Putha – który został nagrany z wyprzedzeniem w kinie iHeartRadio w Burbank – będzie projekcją 2D na głównym ekranie w State Farm Park.

Oprócz występu, który będzie zawierał nową muzykę z nadchodzącego albumu Putha, fani będą mogli wziąć udział w interaktywnej grze o ciekawostkach, w której Puth zadaje serię pytań, a fani mogą zdobywać monety XP za poprawne odpowiedzi. Oddzielna impreza z okazji wydania kolejnego albumu Putha, Charlienastąpi w iHeartLand 7 października.

„Ponieważ ci artyści przychodzą, są bardzo podekscytowani możliwością dotarcia do nowych odbiorców, ponieważ pamiętaj, że jest to również platforma do odkrywania nowej muzyki z publicznością w Fortnite” Jessica Jerrickmówi evp ds. rozwoju biznesu i partnerstwa iHeartMedia THR.

iHeartLand pozostanie bezpłatny dla graczy, zgodnie z Conal Byrneprezes iHeartMedia Digital Audio Group, który zachwala Fortnite zdolność wyspy do organizowania koncertów i wydarzeń dla większej liczby osób. „Był to dla nas sposób na uchwycenie wydarzeń takich jak Charlie i trochę lepsze zdemokratyzowanie dostępu do nich za pomocą technologii” – mówi Byrne. „Nie ma żadnego zamiaru zablokowania dostępu do tego w dół drogi ani nic w tym rodzaju. Myślę, że w rzeczywistości jest odwrotnie”.

Zamiast tego firma jest w stanie zarabiać na wirtualnym świecie poprzez umowy sponsorskie i inne miejsca reklamowe. W momencie premiery State Farm ma wyłączne prawa do nazwy areny iHeartLand we wszystkich swoich iteracjach na różnych platformach do gier budujących świat, w tym Roblox w przyszłości. W marcu firma iHeart nawiązała również współpracę z Super League Gaming, aby sprzedawać reklamy w iHeartLand i innych wirtualnych światach, co pozwala iHeart na otrzymywanie części dochodów z wszelkich transakcji zawartych w ramach partnerstwa.

Alyson Griffinwiceprezes ds. marketingu State Farm, odmówił podania szczegółowych warunków umowy firmy ubezpieczeniowej z iHeart, ale dyrektor wskazał na wcześniejsze wejścia State Farm do gier — „Jake z State Farm” pojawia się w tegorocznym NBA 2K na przykład gra — i wieloletnia relacja firmy z iHeart. „Chcemy się uczyć. Chcemy próbować nowych rzeczy, chcemy zobaczyć, jak ewoluuje i jesteśmy w to zaangażowani” – mówi Griffin. „Oczywiście nie robisz takiego wejścia, żeby to zrobić przez kilka miesięcy”.

W zależności od opinii użytkowników i zaangażowania po premierze, „iHeartLand i State Farm Park mogą ewoluować inaczej i dramatycznie” w zależności od tego, co gracze „kochają, a co mniej kochają”. Gayle Trobermanmówi dyrektor ds. marketingu iHeartMedia.

„Czy dzieci przychodzą do stołu i rozmawiają z rodzicami o… [seeing] pokaz Charliego Putha w State Farm Park, a potem zagrali w tę grę i poszli do tego tunelu? mówi Troberman. „To będzie dla nas sukces”.

Artykuł pierwotnie ukazał się na THR.com.





Źródło : https://www.billboard.com/pro/iheartmedia-fortnite-metaverse-charlie-puth-concert/