Kampania reklamowa armii brytyjskiej w Fortnite została wstrzymana ze względu na kontrowersje

Kampania rekrutacyjna do armii brytyjskiej z wykorzystaniem specjalnie zaprojektowanej mapy Fortnite i współpracy z wpływowymi osobami została wycofana po zebraniu krytyki i potencjalnym naruszeniu wytycznych platformy. Dowiedz się, co się stało!

Wycofanie się z kampanii

Usunięto posty i zwiastun z mediów społecznościowych promujące „Operację: Belong” w Fortnite. Kampania, w której uczestniczyły popularne osobistości ze świata gier ElzTheWitch i Yung Filly, miała zakończyć się wydarzeniem na żywo 24 stycznia 2024 r. Jednak wydarzenie i materiały promocyjne zniknęły, w tym posty influencerów zapowiadające ich udział.

Rzeczywiście, Epic Games zobaczyło tweet dotyczący promocji i stwierdziło, że jest on obecnie „podlegający moderacji”. Kampania spotkała się z natychmiastową krytyką ze względu na wykorzystanie Fortnite, gry, w której bierze udział duża liczba nieletnich graczy, co rodzi pytania dotyczące ukierunkowania rekrutacji do wojska na młodych odbiorców w środowisku gier wideo.

Naruszenie regulaminu platformy

Chociaż w kampanii twierdzono, że „nie jest sponsorowana, wspierana ani administrowana przez Epic Games”, zasady platformy Fortnite kategorycznie sprzeciwiają się tego typu treściom. Rzeczywiście jasne jest, że kampania ta zignorowała zasady ustalone przez Epic Games, co spowodowało jej usunięcie.

Jako obrońca sił zbrojnych jestem rozczarowany, gdy widzę, jak ktoś łamie zasady ustanowione w celu ochrony innych osób i obiektów, w których odbywają się wydarzenia, wyłącznie w celach reklamowych. Takie podejście jest sprzeczne z zasadami ustanowionymi w celu ochrony dzieci przed reklamami i nie jest właściwym sposobem.

Opad z kampanii

Próba wykorzystania popularności Fortnite do celów rekrutacyjnych przez armię brytyjską wydaje się nieudana. Pomimo potencjalnej marnotrawstwa publicznych pieniędzy, kampania ta prawdopodobnie nie powtórzy się ponownie, gdyż wyraźnie narusza zasady ustanowione przeciwko tego typu podejściu do reklamy. Czas pokaże, co dalej z armią brytyjską.

Źródło: www.bing.com