„Junji Ito Maniac” wkracza dziś do „Fortnite” dzięki nowym mapom [Trailer]


To wciąż trochę niewiarygodne, że w końcu dostaniemy Martwa wyspa 2 jeszcze w tym roku, nawet jeśli będziemy musieli na to czekać do kwietnia. Na szczęście cały ten czas, jaki Deep Silver i deweloper Dambuster Studios spędzili nad grą, zaowocował kilkoma chwalebnie krwawymi mechanikami, takimi jak Martwa wyspa 2proceduralny system FLESH.

Zgłoszone przez GameInformer, system FLESH w Martwa wyspa 2 pozwala graczom dosłownie rozrywać zombie na strzępy. Nowy wywiad (który znajdziecie poniżej) widzi Starszy programista renderowania w Dambuster Studios Aarona Ridge’a i techniczny dyrektor artystyczny Dana Evansa-Lawesa porozmawiajcie o nowym, krwawym systemie.

W rzeczywistości jest to dość proste: w zależności od tego, gdzie uderzysz zombie i jakiej broni użyjesz, określa, ile obrażeń jest stopniowo zadawanych temu konkretnemu obszarowi. Masz ostrą broń? Powtarzające się cięcie przecina skórę i ubranie, docierając do mięśnia i ostatecznie do kości pod spodem. Co jest jeszcze bardziej imponujące, to wszystko jest generowane w locie.

„Wiele gier ma brutalność i wszystkie działają na różne sposoby. Ale tam, gdzie system FLESH naprawdę posuwa się naprzód, ma ten progresywny efekt” — wyjaśnia Ridge. „Możesz więc kontynuować na wiele, wiele różnych sposobów, gdy atakujesz zombie”. W porównaniu z innymi grami, mówi Ridge, możesz mieć system, w którym możesz zadawać obrażenia zombie i rąbać jego kończyny, ale nie uzyskasz tego „postępowego uczucia” w systemie FLESH, który powoduje większe obrażenia i więcej informacji zwrotnych.

Martwa wyspa 2 przybędzie na 28 kwietnia na PC za pośrednictwem Epic Games Store, Xbox One, Xbox Series, PlayStation 4 i PlayStation 5.



Źródło : https://bloody-disgusting.com/video-games/3749540/junji-ito-maniac-makes-the-leap-to-fortnite-today-with-new-maps-trailer/