Jose Eshkenazi Smeke: Jak działają reklamy Fortnite i jak stać się większą marką dzięki reklamom gier wideo ‍


Jose Eshkenazi Smeke Trebel

José Eshkenazi Smeke Trebel 2

José Eshkenazi Smeke Trebel 2

José Eshkenazi Smeke Trebel 2

José Eshkenazi Smeke Trebel 2

José Eshkenazi Smeke Trebel 4

José Eshkenazi Smeke Trebel 4

‍Jose Eshkenazi Smeke: Jak działają reklamy Fortnite i jak stać się większą marką dzięki reklamom gier wideo ‍

Te reklamy są przeznaczone dla znacznie krótszych ram czasowych i prawdopodobnie nie będą tak rezonować z odbiorcami, jak inne formy reklamy”.

— José Eshkenazi Smeke

MIAMI, FLORYDA, ESTADOS UNIDOS, 9 stycznia 2023 r. /EINPresswire.com/ —
Sposób działania reklamy gier wideo zmienił się drastycznie w ciągu ostatnich kilku lat. Wraz ze wzrostem popularności Fortnite jako największej gry na świecie, marki zwróciły na to uwagę i zaczęły wykorzystywać gry wideo do kierowania swoich reklam do określonych odbiorców. Reklamodawcy, którzy wykorzystują gry wideo, aby dotrzeć do millenialsów, są często określani jako reklamodawcy „natywni cyfrowo”, ponieważ od urodzenia dorastali z marketingiem cyfrowym. Nic dziwnego, że tak wiele dużych marek dokonuje tej zmiany — ponad 80% dorosłych graczy twierdzi, że byliby zainteresowani reklamą marki w grze. Chociaż istnieją pewne godne uwagi wyjątki, większość treści związanych z grami jest konsumowana przez millenialsów, co czyni ją idealną grupą demograficzną dla reklamodawców.

Co skłania konsumentów do grania w gry wideo?
Gry wideo to branża o wartości 108 miliardów dolarów i mają swój udział zapalonych konsumentów. Granie w gry wyzwala różne reakcje psychologiczne i fizjologiczne. Ludzie używają gier wideo, aby zwiększyć koncentrację, poprawić pamięć, zmniejszyć napięcie i złagodzić stres. Mogą również rozwijać umiejętności, takie jak rozwiązywanie problemów, krytyczne myślenie, współpraca i kreatywność.

Formaty reklam i strategie Fortnite
Wraz ze wzrostem popularności Fortnite marki zwróciły na to uwagę i zaczęły wykorzystywać gry wideo do kierowania swoich reklam do określonych odbiorców. Gaming doskonale nadaje się do tego typu reklamy, ponieważ odwołuje się do emocji odbiorców. Duże marki z ogromnymi budżetami nie mogą sobie pozwolić na wydawanie pieniędzy na próby dotarcia do nieuchwytnej „publiczności graczy”, której produkt może, ale nie musi, zależeć. Gracze są już zainteresowani produktem i są bardziej otwarci na reklamę, ponieważ już korzystają z produktu lub usługi. Gracze to grupa odbiorców, która jest bardzo otwarta na treści związane z marką. Wraz ze wzrostem popularności Fortnite jest prawdopodobne, że trend ten będzie się utrzymywał.

Znaczenie świadomości marki dla reklamodawców gier
Odbiorcy gier są bardzo świadomi marek, które reklamują się w grach wideo. Ale to nie znaczy, że koniecznie są zainteresowani marką. Gry to bardzo osobiste medium, które często wiąże się z poczuciem wspólnoty, więc jeśli gracz nie czuje się marką, nie ma znaczenia, czy duża marka reklamuje się w grze. Kluczem dla reklamodawców gier jest tworzenie treści, które przemawiają do społeczności graczy na poziomie osobistym, tak aby treść reklamy rezonowała z odbiorcami.

Jak działają reklamy Fortnite i jak możesz być ich częścią
Zacznijmy od przyjrzenia się niektórym sposobom reklamowania się marek i interakcji ze społecznością Fortnite. Mówiąc ogólnie, marki reklamują się w Fortnite w następujący sposób: – Marki tworzą i wyświetlają własne reklamy w grze – Marki sponsorują indywidualnych graczy i twórców treści – Marki tworzą markowe wydarzenia i wydarzenia na żywo – Marki sponsorują przedmioty w grze i nagrody – Marki wyświetlają reklamy w treści przed grą – Marki wyświetlają reklamy pomiędzy meczami Jeśli chodzi o wyświetlanie reklam, marki mogą wykorzystywać zarówno reklamy w grze, jak i reklamy przed grą. Reklamy w grach umożliwiają markom umieszczanie reklam w świecie gry, więc reklamy są w rzeczywistości częścią środowiska. Może to pomóc w promowaniu marki w znacznie bardziej wciągający sposób w porównaniu z reklamami statycznymi. Z drugiej strony reklamy przed meczem pojawiają się w ramach doświadczenia Fortnite przed rozpoczęciem meczu.
„Te reklamy są przeznaczone na znacznie krótsze ramy czasowe i prawdopodobnie nie będą tak rezonować z odbiorcami, jak inne formy reklamy” — mówi ekspert Jose Eshkenazi Smeke.

Podsumowanie: czy warto reklamować się w grach wideo?
Reklama w grach wideo stała się bardzo popularnym sposobem dotarcia marek do określonej grupy odbiorców. Oto następujące korzyści płynące z reklam w grach wideo: – Wyświetlana jest wystarczająca liczba reklam, aby można je było zobaczyć, ale nie tak wiele, aby były irytujące – Reklamy mają być widoczne tylko dla tych, którzy chcą je zobaczyć – Reklamodawcy mogą kierować swoje reklamy do odbiorców grających, więc nie marnują pieniędzy na próby dotarcia do każdego, kto nie dba o ich produkt – Gracze to liczna i zaangażowana grupa odbiorców, otwarta na reklamy marek Fortnite i inne gry, jasne jest, że reklamy gier wideo zostaną. Marki, które chcą dotrzeć do tej grupy odbiorców, będą musiały dostosować swoje strategie marketingowe, aby uwzględnić ten nowy trend.

Przykłady reklam marki w Fortnite: Bootstrapped by Ninja, Shut Up & Dance i Out of the Park
Ninja pokazuje, jak dostrzega możliwości w przestrzeni gier i tworzy treści, które przemawiają do społeczności graczy. Kampania Ninja Bootstrapped jest tego doskonałym przykładem. Marka stworzyła dramatyczną historię o twórcy gier, który został zamordowany przed premierą swojej wielkiej gry. Treść została zainspirowana wydarzeniami z gry i miała wpływ na reklamę telewizyjną. Shut Up & Dance to doskonały przykład tego, jak marka wykorzystuje treści z wydarzenia stworzonego przez fanów. Podczas gdy wydarzenia takie jak te są zazwyczaj zabawnym sposobem na doskonalenie umiejętności gry w Fortnite, można je również wykorzystać do promowania marki. Out of the Park to świetny przykład marki wykorzystującej treści i wydarzenia inspirowane Fortnite do budowania świadomości marki. Marka wykorzystała grę do stworzenia wątku fabularnego, który przypomina reklamę telewizyjną. W swojej kampanii marka podkreśla kluczowe punkty z historii gry i wykorzystuje je do zwiększania świadomości marki.

Mię Atkinson
Kapitanowie mediów
napisz do nas tutaj
Odwiedź nas w mediach społecznościowych:
Facebook
Świergot
Inne

Jose Eshkenazi Smeke Lider publicysta i dyrektor ds. rozwiązań medialnych w piłce nożnej





Źródło : https://www.einnews.com/pr_news/610255938/jose-eshkenazi-smeke-how-fortnite-ads-work-and-how-to-become-a-bigger-brand-through-video-game-advertising