Jak FORTNITE to opowieść o nieudanej reklamie — GameTyrant


Po ich pierwotnym ujawnieniu ponownie w 2011 roku, Epickie gry wideo wprowadzony Fortnite jako nadchodząca strzelanka kooperacyjna skoncentrowana na przetrwaniu. Mechanika tworzenia i broń zakończyły się zakupem aspektów budowy bazy, aby przetrwać na ziemi spustoszonej przez nieumarłych i wrogów. Ten tryb był znany jako Fortnite: Pomóż ocalić planetę. Następnie, w przypływie domniemanej błyskotliwości, podjęli decyzję o przeprowadzeniu kampanii promocyjnej, aby przyciągnąć więcej graczy Fortnite i sprawić, że będą chcieli spojrzeć na prawdziwą grę, którą uruchomili całkowicie za darmo w trybie wieloosobowym Battle Royale.

Celem tego trybu dla wielu graczy było zaprezentowanie mechaniki tego sportu, zachęcenie większej liczby graczy do polowania na to, co ma do zaprezentowania aktywność, a najlepiej byłoby, gdyby zdobyli prawdziwe Ocal świat Kampania marketingowa. Jednak odbiór w trybie free-to-angażującym był znacznie wyjątkowy, niż się spodziewali… W rzeczywistości było to znacznie bardziej opłacalne, niż nawet zdalnie się spodziewali!

Dopiero pierwszy rok sportu pozostał we wczesnej fazie beta, aby ilości zademonstrowały uzasadnione odcienie tego, czego chcieli gracze. Battle Royale będzie się rozwijać i ulepszać w tym czasie Pomóż ocalić świat zaczął słabnąć, a tylko niewielka część wspólnej fundacji uczestnika wykazała w niej ciekawość. Doszło nawet do tego, że kiedy padną informacje, że ujawniono aktualizację, mapę drogową lub informacje o łatce dla tego sportu, a gracze zorientowali się, że większość z nich graniczy z Pomóż ocalić cały świat aspekt FortniteEpic Games spotkałoby się z reakcją ogromnej większości bazy uczestników.

Długa opowieść szybko, uwaga zespołu zajmującego się ulepszaniem przesunęła się z ukończenia kampanii marketingowej na jeszcze większe zwiększenie Battle Royale.



Źródło : https://www.clearpublicist.com/how-fortnite-is-a-tale-of-failed-advertising-gametyrant/