Gruba zupa Campbella jest gotowa na futbol (w Fortnite)


Marka zup ogłasza rozpoczęcie Chunky FuelUp Tournament – ​​markowej aktywacji o tematyce piłkarskiej w Fortnite Creative – na kilka dni przed rozpoczęciem play-offów NFL 2023.


Nowa aktywacja Chunky’ego w Fortnite obejmuje trzy osobne wyzwania. / Campbella

Campbell’s Chunky uruchomił własną aktywację w Fortnite, wieloplatformowej grze wieloosobowej, która stała się popularnym miejscem docelowym dla marek, które chcą zarobić na rozwijającym się metaverse.

Rozpoczęty zaledwie dwa dni przed rozpoczęciem play-offów NFL 2023 turniej Chunky FuelUp „zawiera trzy wyjątkowe wyzwania, które mają na celu przetestowanie szybkości, zwinności i dokładności graczy” według firmy. Każde z wyzwań będzie zawierało elementy futbolu amerykańskiego: sprint pikantnej zupy (bieg), bieg proteinowy (jukowanie) i serdeczne gradowanie (rzucanie).

Nowa aktywacja jest przedłużeniem wieloletniej kariery Campbella jako „oficjalnego sponsora zupy NFL”.

Markowe wirtualne doświadczenie hostowane w Fortnite Creative, trybie w Fortnite, który pozwala graczom tworzyć własne gry na tak zwanych „Kreatywnych wyspach”.

„Uruchomienie metawersum Chunky to kolejny krok naprzód dla marki, która łączy sport i kulturę” — powiedziała w oświadczeniu Marci Raible, wiceprezes ds. „Ponieważ wykorzystujemy nasze 25-letnie partnerstwo z NFL, ta aktywacja pozwala Chunky połączyć się z odbiorcami gier i zaoferować innowacyjną interakcję z marką”.

Podczas gdy rozmowy o metaverse (niejasny termin bez powszechnie uzgodnionej definicji) nadal przenikają do reklam, platformy takie jak Fortnite i Roblox ostatnio przyciągają marki o różnych kształtach i rozmiarach, jak ćmy do płomienia. (Na przykład NFL uruchomiło w grudniu „Strefę NFL” w Fortnite). W dużej mierze tę atrakcyjność można przypisać ogromnej publiczności tych platform do gier; Według zbieracza statystyk gier wideo Active Player, ponad 252,5 mln osób grało w Fortnite w ciągu ostatnich trzydziestu dni.

Każdy w wieku co najmniej 18 lat może wziąć udział w turnieju Chunky FuelUp, aby mieć szansę na wygranie podpisanych gadżetów NFL, biletów na mecze NFL, sprawdzenia nazwiska przez [Twitch streamer and YouTuber] Nickmercs i duma z tytułu Chunky MVP. Zwycięzca tej ostatniej nagrody zostanie wyłoniony podczas wydarzenia finałowego, transmitowanego przez Nickmercs, 8 lutego.

Aby uzyskać więcej informacji o najnowszych wydarzeniach technologicznych, zapisz się do cotygodniowego biuletynu The Drum’s Inside the Metaverse tutaj.



Źródło : http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63c04aa59ac74d75b24cd4c5871ce61b&url=https%3A%2F%2Fwww.thedrum.com%2Fnews%2F2023%2F01%2F12%2Fcampbell-s-chunky-ready-some-football-inside-fortnite&c=16181971391009631993&mkt=fr-fr