Gracze Fortnite podzieleni po zakupie setek skórek

Dylemat sklepu z przedmiotami w Fortnite

Od momentu premiery podejście Fortnite do kosmetyków wstrząsnęło branżą. Każdy sezon wprowadza nową współpracę z takimi markami jak Żółwie Ninja czy Marvel, a nawet gwiazdami takimi jak Travis Scott czy Ariana Grande.

I to nie wszystko. Przepustka Bitewna oferuje także jedne z najlepszych skórek w grze, takie jak najnowsze dodatki Peter Griffin i Solid Snake czy Spider Gwen z filmów Spiderverse.

Przemyślenia graczy Fortnite na temat ich zakupów kosmetycznych

Gracze Fortnite dzielą się swoimi przemyśleniami na temat swoich kosmetycznych zakupów na subreddicie gry. Niektórzy kwestionują swoje nawyki wydawania pieniędzy, jak na przykład gracz Mister-Squidward, który kwestionuje swoje 236 zakupionych skórek, mimo że nie używa ich przeważnie od 15 do 20. Inni zastanawiają się, co zrobiliby inaczej jeśli da się szansę.

Kolejna uwaga podkreśla zjawisko FOMO (strach przed przegapieniem), do którego przyzwyczaiły graczy gry serwisowe na żywo, zaś rotujący ekwipunek sprawia wrażenie, że pewne kosmetyki nigdy nie wrócą.

Od refleksji do działania

Gracze dzielą się także tym, co zrobiliby inaczej, gdyby mieli szansę wrócić. Niektórzy woleliby kupić Przepustki Bitewne zamiast pojedynczych skórek, inni zaś porównują tę sytuację do tego, jak nosimy ubrania w prawdziwym życiu.

Ostatecznie jest to interesujący dylemat, przed którym staje wielu graczy, kwestionując swoje poprzednie wybory i rozważając bardziej zrównoważone alternatywy.

Źródło: www.dexerto.com