Fortnite Rozdział 4 debiutuje z Unreal Engine 5.1


Przegapiłeś sesję z GamesBeat Summit Next 2022? Wszystkie sesje są teraz dostępne do przeglądania w naszej bibliotece na żądanie. Kliknij tutaj, aby rozpocząć oglądanie.


Fornite Battle Royale Rozdział 4 pojawił się dzisiaj i wykorzystuje Unreal Engine 5.1, ogłosiło Epic Games.

Debiut pokazuje, jak mocno Epic Games łączy swoją ogólną strategię. Fortnite jest głównym generatorem przychodów firmy, docierając do dziesiątek milionów graczy, którzy kupują przedmioty w grze. A Unreal Engine to narzędzie do tworzenia gier, które udostępnia postępy opisane w rozdziale 4. Aby sprzedawać programistom silnik, Epic zjada własną karmę dla psów, budując Fortnite z Unreal, aby pokazać, co potrafi.

Unreal Engine 5.1 zapewnia nowe funkcje, dzięki którym gra wygląda i działa lepiej. Sam silnik Unreal Engine 5 zadebiutował na początku tego roku i zapoczątkowuje pokoleniowy skok w wierności wizualnej, wprowadzając nowy poziom szczegółowości do światów gier, takich jak Battle Royale Island.

Cienie i oświetlenie są lepsze w Fortnite dzięki Unreal Engine 5.1.

Funkcje Unreal Engine 5 nowej generacji, takie jak Nanite, Lumen, Virtual Shadow Maps i Temporal Super Resolution — wszystkie te funkcje mogą sprawić, że Fortnite Battle Royale zabłyśnie na systemach nowej generacji, takich jak PlayStation 5, Xbox Series X|S, PC i gry w chmurze.

Epic Games poinformowało, że ponad połowa wszystkich ogłoszonych gier nowej generacji jest tworzona na Unreal Engine. I powiedział, że programiści mogą teraz skorzystać z aktualizacji dynamicznego globalnego systemu oświetlenia i odbić Lumen. Jest to ważna rzecz, jeśli jesteś twórcą gier lub spodziewasz się zbudować metaverse.

Firma Epic dokonała aktualizacji zwirtualizowanego systemu geometrii mikropoligonów Nanite oraz wirtualnych map cieni, które stanowią podstawę gier i doświadczeń działających z szybkością 60 klatek na sekundę (fps) na konsolach nowej generacji i odpowiednich komputerach PC. Te ulepszenia umożliwią szybką rywalizację i szczegółowe symulacje bez opóźnień, powiedział Epic.

Dodatkowo Nanite dodał również programowalny rasteryzator, aby umożliwić animacje i deformacje oparte na materiale poprzez przesunięcie pozycji świata, a także maski krycia. Ten rozwój toruje artystom drogę do wykorzystania nanitów do programowania zachowania określonych obiektów, na przykład liści na bazie nanitów z liśćmi wiejącymi na wietrze.

Nanite zapewnia bardzo szczegółową geometrię architektoniczną. Konkretnie, budynki są renderowane z milionów wielokątów w czasie rzeczywistym, a każda cegła, kamień, drewniana deska i wykończenie ściany są modelowane. Naturalne krajobrazy są również bardzo szczegółowe. Poszczególne drzewa mają około 300 000 wielokątów, a każdy kamień, kwiat i źdźbło trawy są modelowane.

Ponadto odbicia światła Lumen zapewniają wysokiej jakości odbicia oparte na ray tracingu na błyszczących materiałach i wodzie.

Woda i cienie wyglądają ładniej w 4 rozdziale Fortnite Battle Royale.

Ponadto Lumen zapewnia globalne oświetlenie w czasie rzeczywistym z szybkością 60 klatek na sekundę (FPS). Zobaczysz piękne wnętrza z odbijającym się oświetleniem, a także postacie reagujące na oświetlenie otoczenia. (Na przykład czerwone dywany mogą odbijać czerwone światło od twojego stroju). Ponadto stroje, które mają właściwości emisyjne (inaczej świecące), będą rozpraszać światło na pobliskie przedmioty i powierzchnie.

Wirtualne mapy cieni pozwalają na bardzo szczegółowe cieniowanie. Każdy klocek, liść i wymodelowany detal rzuci cień, a samoocienianie postaci jest niezwykle dokładne. Oznacza to, że rzeczy takie jak kapelusze i inne drobne szczegóły postaci również będą rzucały cienie.

Temporal Super Resolution to ulepszenie w stosunku do Temporal Anti-Aliasing w Fortnite, które pozwala uzyskać wysokiej jakości efekty wizualne przy dużej liczbie klatek na sekundę.

Wraz z wprowadzeniem tych funkcji UE5 w Fortnite Battle Royale ustawienia wideo Fortnite zmieniły się na PC. Możesz ich zobaczyć tutaj.

Aby uruchomić Nanite, minimalne wymagania sprzętowe to karty generacji Nvidia Maxwell lub nowsze albo karty generacji AMD GCN lub nowsze.

Aby Nanite, Lumen, Virtual Shadow Maps i Temporal Super Resolution były dostępne w Fortnite na PlayStation 5 lub Xbox Series X|S, upewnij się, że ustawienie „Tryb 120 FPS” (w sekcji „Grafika” w ustawieniach wideo) jest wyłączony.

Zasięg Unreal znacznie się rozszerzył poza gry. Unreal Engine był już używany w ponad 425 produkcjach filmowych i telewizyjnych i jest zintegrowany z ponad 300 wirtualnymi scenami produkcyjnymi na całym świecie. Wykorzystanie silnika Unreal Engine w animacji wzrosło wykładniczo, z 15 produkcji w latach 2015-2019 do ponad 160 produkcji w latach 2020-2022.

Credo GamesBeat gdy obejmuje branżę gier, „tam, gdzie pasja spotyka się z biznesem”. Co to znaczy? Chcemy Ci powiedzieć, jak ważne są dla Ciebie wiadomości — nie tylko jako decydenta w studiu gier, ale także jako fan gier. Niezależnie od tego, czy czytasz nasze artykuły, słuchasz naszych podcastów, czy oglądasz nasze filmy, GamesBeat pomoże Ci poznać branżę i czerpać z niej radość. Odkryj nasze briefingi.



Źródło : http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=638d5ebf67274d2b9b6c5b7d423a4c2f&url=https%3A%2F%2Fventurebeat.com%2Fgames%2Ffortnite-chapter-4-debuts-with-unreal-engine-5-1%2F&c=10743263335350969695&mkt=fr-fr