Fortnite przygotowuje się do podboju metaświata za pomocą magii Disneya

Wprowadzenie: Obecnie modnym hasłem jest „metawersum”, a duże firmy niestrudzenie pracują nad zbudowaniem połączonego świata wirtualnego. Przeczytaj ten artykuł, aby dowiedzieć się, jak Disney i Epic Games mają nadzieję zdominować najbliższą przyszłość w tym szalonym wyścigu o stworzenie wirtualnego wszechświata wypełnionego grami i rozrywką.

Celem dominacji

Epic Games i Disney ujawniły w środę plany połączenia sił, aby stworzyć „wszechświat gier i rozrywki” wypełniony grami Disneya i gadżetami do kupienia. W ramach wieloletniego projektu wykorzystana zostanie technologia firmy Epic i ekosystem gier społecznościowych Fortnite, aby ożywić postacie z ogromnej intelektualnej skarbnicy Disneya. Disney przejmie w ten sposób 1,5 miliarda dolarów udziałów w Epic.

Rozwój Fortnite’a

Pierwotnie znany jako strzelanka z perspektywy trzeciej osoby, w której 100 graczy rywalizuje na kurczącej się wirtualnej wyspie, Fortnite przekształcił się w prawdziwą platformę lub rynek, a nie tylko w grę. Sezonowe wydarzenia, zarówno psychodeliczne, jak i kaiju, lub tworzone przez użytkowników światy piaskownicy sugerowały przy tych wielkich planach ekspansji.

Cele Disneya

Jeśli chodzi o Fortnite, Disney jest w interesującej sytuacji, ponieważ potrzebuje czegoś, czego prawdopodobnie sam nie byłby w stanie zrobić lepiej. Dzięki współpracy z firmą Epic Disney mógł natychmiast skorzystać z bazy graczy Fortnite, bez konieczności jej samodzielnego tworzenia. W zamian Fortnite mógłby przewyższyć liczby Robloxa, obecnego fenomenu gier online. Dodatkowo darmowy model biznesowy Fortnite sprawia, że ​​przyszłość współpracy z Disneyem jest bardzo obiecująca.

Stan Metawersu

W obliczu zmian w branży gier konkurencyjne firmy Fortnite, takie jak Roblox i Minecraft, organizują się. Wszyscy konkurują w budowaniu platform wirtualnych awatarów. W przeciwieństwie do innych, Fortnite ma wyjątkowe zalety. Wysokiej jakości grafika i wyrafinowane animacje czynią go bardziej odpornym na zużycie, co zapewnia mu przewagę konkurencyjną. W przeciwieństwie do nostalgicznych odpowiedników, takich jak Minecraft i Roblox, branding i skalowalne funkcje Fortnite pozwalają mu wyprzedzić tę zaciekłą konkurencję.

Źródło: www.bing.com