Nowe doświadczenie Fortnite Creative inspirowane popularną serią mangi ONE PIECE powstało dzięki partnerstwu firm Enthusiast Gaming Holdings Inc., Metavision i Netflix. Ta współpraca zbiega się z ogólnoświatową premierą aktorskiej adaptacji ONE PIECE w serwisie Netflix, która rozpocznie się 31 sierpnia.
Doświadczenie ONE PIECE w Fortnite Creative
Dzięki wykorzystaniu niedawno ujawnionego narzędzia Unreal Editor for Fortnite (UEFN) w Fortnite Creative to partnerstwo oznacza pierwsze wykorzystanie usługi przesyłania strumieniowego wykorzystującej kreatywne możliwości gry.UEFN, zestaw narzędzi zaprezentowany przez firmę Epic Games na konferencji Gaming Development Conference na początku tego roku oferował programistom zaawansowane narzędzia branży gier, umożliwiające głębsze zanurzenie się poprzez niestandardowe elementy, takie jak grafika, dźwięki i efekty wizualne, bez konieczności bezpośredniej współpracy z Epic Games.
Gra ONE PIECE, wymyślona i opracowana przez zespół konstrukcyjny Fortnite Creative w 3D Lab, przedstawia trzy kultowe statki z mangi. Gracze będą mogli wziąć udział w emocjonującym starciu pomiędzy dwiema znanymi frakcjami z serii, „Słomkowymi Kapeluszami” i „Marines”. Uczestnicy zostaną przydzieleni do jednej z dwóch załóg i będą używać broni takiej jak miecze, pistolety skałkowe i armaty, aby spróbować zniszczyć statek przeciwnika i osiągnąć zwycięstwo.
Innowacyjna gra do odkrycia
To innowacyjne doświadczenie w grach zostanie zaprezentowane 12 września w „NFL Tuesday Night Gaming” organizowanym przez Enthusiast Gaming, wyjątkowym konkursie gier wideo opracowanym we współpracy z ligą NFL. W tym cotygodniowym wyzwaniu gwiazdy i legendy NFL łączą siły z czołowymi wpływowymi graczami, aby rywalizować w najpopularniejszych grach wideo.
„Ta współpraca z Netfliksem to ekscytujący przykład tego, jak Enthusiast Gaming tworzy dla marek wyjątkowe, wciągające doświadczenia, które można dostosować do różnych platform cyfrowej rozrywki i gier” – powiedziała Amanda Rubin, wiceprezes ds. rozwiązań dla marek w Enthusiast Gaming. „NFL Tuesday Night Gaming zapewnia wyjątkową okazję do zaangażowania różnorodnych społeczności poprzez wspólną pasję do gier, sportu i rozrywki. »
Ashley Lewis, dyrektor zarządzający Metavision, również wyraziła swoje podekscytowanie: „Jesteśmy bardzo podekscytowani możliwością wprowadzenia tak kulturalnej postaci, jak ONE PIECE, do Metaverse, gdzie świat będzie mógł odkrywać i cieszyć się nim zupełnie nowa publiczność. Szczególnie inspirujące było zobaczenie, jak daleko możemy posunąć się za pomocą niedawno uruchomionego narzędzia UEFN i nie można zaprzeczyć, że na tej platformie można teraz osiągnąć niezwykłe rzeczy. »
Fani chcący zanurzyć się w tym doświadczeniu mogą uzyskać do niego dostęp w zakładce Fortnite Discovery, wpisując kod „7374-8187-1871” lub klikając poniższy link.
Źródło: www.bing.com