Fortnite obiecuje poprawki po aktualizacji klasyfikacji wiekowych irytujących graczy za pomocą „nieodpowiednich” kosmetyków

Fortnite obiecuje poprawki rozwiązujące problemy

Epic Games obiecało wdrożyć poprawki mające na celu rozwiązanie wczesnych problemów z nowym systemem klasyfikacji wiekowej wprowadzonym przez Fortnite, który wprawił graczy w frustrację, gdy wiele popularnych kosmetyków stało się bezużytecznych w niektórych częściach gry, aby spełnić wymagania klasyfikacyjne.

W zeszłym miesiącu doniesienia prasowe ujawniły, że firma Epic wprowadzi indywidualne klasyfikacje wiekowe dla całej grywalnej zawartości Fortnite w ramach tego, co nazwała ewolucją w „system wielu gier”. Firma Epic stara się obecnie poszerzyć zasięg Fortnite, kładąc większy nacisk na doświadczenia generowane przez użytkowników w stylu Roblox, tworzone przy użyciu niedawno wydanych narzędzi Creative 2.0, a najnowsza aktualizacja gry oznacza, że ​​wszystkie te doświadczenia są teraz dostępne z klasyfikacjami wiekowymi od E do Wszyscy do nastolatka.

Reakcja gracza

Problemem jest pozornie przypadkowy sposób, w jaki wszystko to zostało zaimplementowane w grze, która do tej pory otrzymywała wyłącznie ocenę Teen. Zasadniczo od ostatniej aktualizacji Fortnite każdemu elementowi zawartości, w tym wszystkim kosmetykom, nadano własną klasyfikację wiekową, a gracze nie mają dostępu do trybu kreatywnego, jeśli mają na sobie coś uznanego za nieodpowiednie dla ich wieku.

Poza tym równie niewygodne jest to, że pozornie nieszkodliwe skórki kosmetyczne – na przykład muskularny kot z kreskówek – są oceniane jako przeznaczone wyłącznie dla nastolatków i uznawane za nieodpowiednie dla dzieci, podczas gdy inne, jak Michael Myers z Halloween, są klasyfikowane jako bardzo odpowiednie dla młodych ludzi.

Wpływ aktualizacji

Gracze są sfrustrowani, że w grze zaprojektowanej w celu zachęcenia do kupowania drogich skórek w celu przechwalania się, drogie skórki, które kupili, nagle stają się bezużyteczne w znaczących częściach gry. Sprawa staje się jeszcze dziwniejsza, jeśli weźmie się pod uwagę zablokowaną muzykę i ekrany ładowania, które powodują nie są nawet widoczne dla innych graczy.

Ponieważ frustracja narastała przez cały dzień, a niektórzy gracze lamentowali nad „Robloxifikacją” Fortnite kosztem tradycyjnego skupienia się na trybie Battle Royale, firma Epic starała się bagatelizować wpływ aktualizacji. „Obecnie około 7% strojów w Fortnite można założyć wyłącznie na wyspach z oceną dla nastolatków” – podała firma. „W nadchodzącym roku większość tych strojów będzie kompatybilna między klasami, automatycznie dostosowując ich wygląd w zależności od wyspy, na której chcesz grać. »

Reakcje i przyszłość

W odpowiedzi na oświadczenie firmy Epic gracze rozsądnie zasugerowali, że lepszym rozwiązaniem byłoby wdrożenie funkcji automatycznej regulacji przed wprowadzeniem klasyfikacji wiekowej, ale wydaje się prawdopodobne, że Epic tego nie zrobi. Po prostu nie chciał czekać tych 12 miesięcy, co zrobił, gdy jego plany kreatywne są tak istotne dla przyszłości gry.

We wrześniu dyrektor generalny Epic Tim Sweeney przyznał, że powrót Fortnite do wzrostu był napędzany przede wszystkim kreatywnymi treściami – w tym samym e-mailu, w którym ujawnił, że firmie „daleko jest od osiągnięcia rentowności finansowej” i potwierdził, że pracę straci 830 pracowników.

Źródło: www.bing.com