Fortnite obiecuje poprawki po aktualizacji klasyfikacji wiekowej, która frustruje graczy „nieodpowiednimi” kosmetykami

Fortnite: nowa frustrująca aktualizacja dla graczy

Epic Games obiecało naprawić problemy z nowym systemem klasyfikacji wiekowej wprowadzonym w Fortnite. Wiele popularnych kosmetyków stało się bezużytecznych w niektórych częściach gry, aby spełnić wymagania ratingowe.

Nowa aktualizacja

W zeszłym miesiącu firma Epic ogłosiła wprowadzenie klasyfikacji wiekowej dla wszystkich grywalnych treści w Fortnite, zgodnie ze swoim celem, jakim jest ewolucja w „ekosystem wielu gier”. Obejmuje to ocenę E dla wszystkich, a także oceny od E10+ do nastolatków za wszystkie kreatywne doświadczenia związane z modą. Jednakże wdrażanie tej nowej klasyfikacji jest delikatnie mówiąc chaotyczne.

Frustracja gracza

Problem polega na tym, że każda zawartość, w tym kosmetyki, ma teraz własną klasyfikację wiekową, uniemożliwiającą graczom dostęp do pewnych kreatywnych doświadczeń związanych z modą, jeśli ubiorą coś nieodpowiedniego dla ich wieku. Ponadto istnieją niespójności w zasadach, które frustrują graczy, ponieważ nieszkodliwe skórki są klasyfikowane jako nieodpowiednie dla dzieci, podczas gdy inne, bardziej niepokojące skórki są uznawane za odpowiednie.

Frustracja graczy rośnie, gdyż wcześniej zakupione drogie przedmioty nagle stały się bezużyteczne w całej grze, a ponadto niektóre ekrany muzyczne i ładowania są teraz zablokowane, nawet jeśli nie są widoczne dla innych graczy.

Reakcja Epic Games

W obliczu rosnącej frustracji graczy, Epic Games stara się zminimalizować wpływ aktualizacji, ogłaszając, że spośród około 7% strojów Fortnite można założyć tylko te sklasyfikowane jako „nastoletnie”. Firma zapewnia jednak, że w nadchodzącym roku większość tych strojów będzie kompatybilna ze wszystkimi ocenami.

Krytyka wobec Epic

Gracze wyrazili swoje zdanie, że funkcja automatycznego dostrajania powinna zostać wdrożona przed aktualizacją klasyfikacji wiekowej. Zwraca się także uwagę, że ten pośpiech jest być może powiązany ze znaczeniem metody kreatywnej dla przyszłości gry.

Rzeczywiście, zdaniem dyrektora generalnego Epic, wznowienie wzrostu Fortnite wynika głównie z kreatywnych treści. Ogłoszono to jednak w tym samym czasie, gdy firma przyznała, że ​​jest „daleka od stabilności finansowej” i że pracę straci około 830 pracowników.

Źródło: www.bing.com