Fortnite obiecuje poprawki po aktualizacji klasyfikacji wiekowej, która denerwuje graczy „nieodpowiednimi” kosmetykami

Reforma klasyfikacji wiekowej w Fortnite: poprawki są już w drodze

Epic Games obiecało poprawki mające na celu rozwiązanie wczesnych problemów z zupełnie nowym systemem klasyfikacji wiekowej w Fortnite, który wprawiał graczy w frustrację, gdy wiele popularnych elementów kosmetycznych nie nadawało się do użycia w niektórych częściach gry, aby spełnić wymagania dotyczące klasyfikacji.

Indywidualne oceny wiekowe dla wszystkich treści

W zeszłym miesiącu firma Epic ogłosiła, że ​​wprowadzi indywidualne oceny wiekowe wszystkich grywalnych treści w Fortnite w ramach tego, co nazywa ewolucją w „ekosystem wielu gier”. Firma Epic próbuje obecnie rozszerzyć zasięg Fortnite, kładąc większy nacisk na doświadczenia generowane przez użytkowników w stylu Roblox, tworzone przy użyciu niedawno wydanych narzędzi Creative 2.0. Najnowsza aktualizacja gry oznacza, że ​​wszystkie te atrakcje są teraz dostępne w kategoriach wiekowych, od E dla wszystkich aż do nastolatków.

Problemy wdrożeniowe

Problem polega na pozornie pośpiesznym zastosowaniu tego wszystkiego w grze, która do tej pory była klasyfikowana wyłącznie jako Teens. Zasadniczo od ostatniej aktualizacji Fortnite każdemu elementowi zawartości, w tym wszystkim kosmetykom, przypisano własną klasyfikację wiekową, a gracze nie mają dostępu do trybu kreatywnego, jeśli noszą coś uznanego za nieodpowiednie dla ich wieku. Nie pomaga również fakt, że pozornie łagodne skórki kosmetyczne – na przykład muskularny kot z kreskówek – są klasyfikowane jako przeznaczone wyłącznie dla nastolatków i uznawane za nieodpowiednie dla dzieci, podczas gdy inne, jak Michael Myers z Halloween, są uznawane za odpowiednie dla dzieci.

Winowajcą w tym konkretnym przypadku wydaje się być skórka Meowsclesa z pistoletem w kaburze, ale subreddit Fortnite już przeszukuje tysiące elementów kosmetycznych w grze i identyfikuje całą masę widocznych niespójności w zasadach. Zasadniczo gracze są sfrustrowani, że w grze zaprojektowanej w celu zachęcania do kupowania drogich skórek w celu przechwalania się, drogie skórki, które kupili, nagle stają się bezużyteczne w ważnych częściach gry. Sprawa staje się jeszcze dziwniejsza, gdy weźmie się pod uwagę zablokowaną muzykę i ekrany ładowania, których nie widzą nawet inni gracze.

Reakcja redaktora

Ponieważ frustracja narastała przez cały dzień, a niektórzy gracze ubolewali nad „Robloxifikacją” Fortnite i odejściem od tradycyjnego trybu Battle Royale, firma Epic próbowała bagatelizować wpływ aktualizacji. „Obecnie około 7% strojów Fortnite można założyć wyłącznie na wyspach z oceną dla nastolatków (lub odpowiednikach regionalnych)” – napisała firma w oświadczeniu na swojej stronie internetowej. „W ciągu następnego roku większość tych strojów będziemy oceniać krzyżowo, automatycznie dostosowując ich wygląd do wyspy, na której chcesz grać. »

W odpowiedzi na oświadczenie firmy Epic gracze rozsądnie zasugerowali, że lepszym rozwiązaniem byłoby wdrożenie funkcji automatycznej regulacji, zanim zacznie się spieszyć z aktualizacją klasyfikacji wiekowych. Wydaje się jednak prawdopodobne, że Epic po prostu nie chciał czekać 12 miesięcy, jakie mogłoby zająć, kiedy jego plany dotyczące trybu kreatywnego wydają się tak kluczowe dla przyszłości gry. We wrześniu dyrektor generalny Epic Tim Sweeney przyznał, że powrót Fortnite do wzrostu miał przede wszystkim kierował się jego kreatywną treścią – w tym samym e-mailu, w którym ujawnił, że firma jest „bardzo daleka od stabilności finansowej” i potwierdził, że „około 830 pracowników » straci pracę.

Źródło: www.bing.com