Fortnite Dataminer daje pierwsze spojrzenie na edytor Unreal w Fortnite


Uwaga, twórcy treści.


Analizator danych znany jako GMatrixGames niedawno udostępnił serię obrazów w mediach społecznościowych, ujawniając po raz pierwszy, co Unreal Editor dla Fortnite ma w zanadrzu dla twórców treści. Studio stojące za oprogramowaniem, Epic Games, pierwotnie planowało uruchomić program w grudniu, ale ostatecznie opóźniło wydanie do stycznia, zanim jeszcze bardziej przyspieszyło.


Chociaż data premiery pozostaje niejasna, stosunkowo dobrze wiadomo, czego twórcy treści mogą spodziewać się po Unreal Editor for Fortnite. GMatrixGames zagłębiło się w szczegóły dotyczące funkcji, ujawniając, że fani serii mogą spodziewać się kanału informacyjnego, kilku samouczków i oczywiście biblioteki treści zawierającej kolekcję siatek od SketchFab, firmy przejętej przez Epic Games w lipcu, 2021.

WIDEO DNIA GRACZÓW

POWIĄZANE: Gracze Fortnite twierdzą, że Smash Deku jest obezwładniony i może wywołać epilepsję

„Kiedy po raz pierwszy otworzysz edytor, zostaniesz powitany kanałem informacyjnym, podobnym do tego w samym Fortnite” – zauważył GMatrixGames na Twitterze. „Potem pojawia się przeglądarka treści. Wyspy z ikoną „Island Download Icon” będą musiały zostać pobrane i przekonwertowane na Unreal Editor for Fortnite Island. Po wykonaniu tej czynności będzie można go edytować tylko w edytorze Unreal dla Fortnite”.

Wspomniana biblioteka treści najwyraźniej będzie zawierała wszystko, od zwierząt i elektroniki po broń i materiały eksploatacyjne. „Istnieje również wiele szablonów, z których można skorzystać, wiele z nich zawiera kod „Verse” jako przykład” — zauważył dataminer na tej samej platformie mediów społecznościowych. GMatrixGames dalej opisał, w jaki sposób „Wyspa Battle Royale nie jest tutaj edytowalna ani nawet ładowana, tylko platforma odradzania, na której można umieścić urządzenia”.

Dzieje się tak w następstwie wiadomości, że gracze w Fortnite lamentują nad powrotem przez płotki i Shockwave Hammers. Szczególnie ten pierwszy wydaje się przyciągać największy gniew. „Nienawidzę mechaniki przeszkód”, tytuł popularnego wątku w uwagach Reddita.

DALEJ: Dlaczego tak długo ignorowałem historię i przeskakiwanie poziomów w Final Fantasy 14



Źródło : https://www.thegamer.com/fortnite-dataminer-first-look-fortnites-unreal-editor/