Fortnite Creative: Twórca treści ujawnia poważną wadę, którą należy naprawić!

Fortnite, słynna gra firmy Epic Games, wciąż się rozwija o wiele nowych funkcji, takich jak LEGO Fortnite, Rocket Racing i Fortnite Festival. Poza głównym trybem Battle Royale jest mnóstwo innych atrakcji do odkrycia. Jednak twórca treści Fortnite niedawno zwrócił uwagę na znaczącą wadę w jednym z nich, która wymaga szybkiego naprawienia. Przeanalizujmy tę sytuację razem.

Manipulacja rankingami

Od czasu premiery Fortnite Experiences coraz ważniejsze miejsce w grze zajmuje Fortnite Creative, a od 2018 roku społeczność tworzy własne mapy, aby sprawiać przyjemność innym graczom. Niektóre z tych map odtworzyły popularne środowiska z innych gier. Umożliwiło to również szybkie zdobycie PD, aby ukończyć najnowszą Przepustkę Bitewną. Jeśli chcesz zrobić to samo, koniecznie sprawdź najlepsze karty Fortnite XP, aby szybko awansować.

Wygląda jednak na to, że niektórzy twórcy map stosują zwodnicze techniki, aby znaleźć się na szczycie rankingów „Najbardziej preferowanych”. Więcej szczegółów znajdziesz poniżej.

Zwodnicze interakcje

Ponieważ miliony graczy codziennie korzystają z trybu kreatywnego Fortnite, znalezienie najlepszych map może być trudne. Na szczęście Epic Games oferuje sekcję „Najbardziej ulubione”, pozwalającą społeczności na odróżnienie dobrych od złych. Jednak twórca treści Fortnite, @SypherPK, niedawno ujawnił istotną wadę. Niektórzy stosują nieuczciwą metodę, aby zdobyć więcej polubień i polubień dla swoich kart. Możesz obejrzeć ich pełne wideo, klikając ten link.

Jak widać na filmie, twórcy map konstruują zwodnicze interakcje, aby zwiększyć liczbę głosów i faworytów swoich map. Na przykład niektórzy uważają, że aby zdobyć broń Piorun Zeusa, należy najpierw oznaczyć kartę jako ulubioną i polubić ją. Pojawi się wyskakujące okienko z prośbą o wykonanie tych czynności podczas interakcji z bronią. Jednakże, gdy wykonasz te czynności i spróbujesz ponownie dodać Piorun do swojego ekwipunku, ten sam komunikat pojawi się ponownie.

Jak pokazał @SypherPK, ta manipulacja miała znaczące konsekwencje. Od czasu wprowadzenia tej interakcji gra The Pit – Free For All wspięła się z ósmego miejsca na szczyt tabeli liderów „Najbardziej lubianych” w sekcji Fortnite Creative.

Źródło: www.bing.com