Jeśli zamienisz amerykańskie dolary na najwyższy możliwy pakiet V-dolców w Fortnite (13 500 V-dolców za 80 USD), potrzebujesz 168 750 V-dolców, aby kupić tę nową koszulkę z napisem „Fortnite”.
Balenciaga, luksusowy dom mody założony w Hiszpanii, a obecnie zlokalizowany w Paryżu, ogłosił a nowa współpraca z Fortnite twórca Epic Games, aby stworzyć linię prawdziwych koszul, kurtek i czapek, które kosztują więcej niż ty lub ja zarobię w tydzień.
A może ta czapka z daszkiem? Kosztuje 395 USD, ale z przodu jest napisane „Fortnite” i „Retail Row” napisane w różnych językach.
A może ta biała bluza z kapturem za 725 dolarów, jeśli chcesz zagrać w najniebezpieczniejszą na świecie wersję „nie rozlewaj spaghetti na pranie”.
Może potrzebujesz koszuli z kołnierzykiem na weekendową randkę. Twoje potencjalne zainteresowanie miłosne z pewnością zostanie pobite, że nie tylko masz 995 dolarów do wysadzenia na guziki, ale także wymawiasz Retail Row jako „Corso Commercio”.
Oczywiście, chcesz mieć pod ręką coś ciepłego na wypadek, gdybyś musiał owinąć się w dowolnym alpejskim ośrodku narciarskim, który posiada Twoi rodzice. Ta dżinsowa kurtka za 1300 USD będzie pływać w połączeniu z dużymi spodniami śnieżnymi.
Wszystkie przedmioty Balenciagi z Fortnite trafią jutro do sprzedaży online i w wybranych sklepach.
Jeśli jesteś bardziej chłopem, może uda Ci się zdobyć w grze nowe skórki Fortnite inspirowane Balenciaga. Epic będzie sprzedawać cztery stroje (patrz poniżej) inspirowane różnymi projektami, które Balenciaga wystawiała przez lata. Te trafią dziś do sklepu z przedmiotami Fortnite o 20:00 ET.
Wśród przedmiotów w grze znajdują się również nowe elementy kosmetyczne plecaka inspirowane torbami Balenciagi. W rzeczywistości taka torba kosztowałaby 900 dolarów.
Jest też kilka nowych stylów kilofów opartych na szybkich butach Balenciagi, nowe nakładki na broń, lotnia z logo, a także nowa emotikonka.
Zabawne, że Epic i Balenciaga nie spotykają się po raz pierwszy. Dom mody wykorzystał silnik Unreal Engine firmy Epic wcześniej w tym roku zrobić wirtualną prezentację swoich najnowszych produktów, co jest dokładnie takim rodzajem połączenia towarów technologicznych i butikowych, nad którym członkowie C-suite bez końca się ślinią, jeśli moje poprzednie korporacyjne występy pisarskie dotyczące VR czegoś mnie nauczyły.
Pamiętajcie ludzie: jedzcie bogatych.
Source : http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=785DEBD90FA94903A82B3286047944E4&url=https%3A%2F%2Fwww.pcgamer.com%2Ffortnite-balenciaga%2F&c=10679349944261757894&mkt=fr-fr