Epic Games zamknie chińską wersję Fortnite


Fortress Night, chińska adaptacja Fortnite’a Epic Games, zostanie zamknięta później w listopadzie, bez żadnego powodu podanego do tej pory przez firmę, podało BBC.

Epic Games ogłosiło w ogłoszeniu, że gra zakończy się 15 listopada. A gra, gra walki jako ostatni gracz, przestała pozwalać nowym graczom rejestrować się 1 listopada.

„Dziękujemy wszystkim graczom Fortnite China, którzy jeździli z nami Battle Busem, biorąc udział w becie” – powiedział Epic Games.

Chiny ustalają limity czasu, jaki dzieci mogą spędzać na grach online. Zmiany weszły w sierpniu tego roku i sprawiły, że osoby poniżej 18 roku życia mogły spędzić tylko godzinę grając w gry online w piątki, weekendy i święta. Rząd jest zaniepokojony tym, ile czasu młodzi ludzie spędzają na grach.

Fortress Night został początkowo wprowadzony w Chinach w 2018 roku. Była to współpraca z Tencent, chińskim gigantem technologicznym.

Raport BBC zwraca uwagę na to, jak często zachodnie gry są znacząco zmieniane na chińskim rynku, od regulacyjnych po kulturowe. Noc Fortecy miała podobno kilka zmian. Wprowadzono więcej środków, aby upewnić się, że gracze nie mogą spędzać zbyt dużo czasu na grze.

I nie było „mikrotransakcji”, które pozwalałyby graczom kupować przedmioty w grze za prawdziwe pieniądze.

Firma Epic Games była również zaangażowana w trwający proces sądowy przeciwko Apple. Pozew koncentruje się wokół wykorzystania przez Epic Games mechanizmu płatności w grze, który według Apple naruszał zasady App Store, ponieważ Epic obchodził płatności, które trafiłyby do giganta technologicznego.

Czytaj więcej: Apple sprzeciwia się „mechanizmowi” płatności zewnętrznych w aplikacjach w swoim App Store

29 października Apple powiedział, że jego najsilniejszym sprzeciwem wobec orzeczenia sądu antymonopolowego jest to, że to orzeczenie wydaje, więc firma musi zezwolić na mechanizmy płatności zewnętrznych. Na początku tego roku odbył się proces, który zakończył się tym, że sąd zmusił Apple do zaprzestania blokowania systemów płatności stron trzecich.

——————————

NOWE DANE PYMNTS: PERSPEKTYWA ZAKUPU ŚWIĄTECZNEGO 2021

O: Zbliża się czas świątecznych zakupów, a prawie 90% amerykańskich konsumentów planuje przynajmniej część swoich zakupów przez Internet — o 13% więcej niż w 2020 roku. co napędza sprzedaż online w okresie świątecznym oraz wpływ dostępności produktów i spersonalizowanych nagród na preferencje sprzedawców.



Source : https://www.pymnts.com/news/international/2021/epic-games-to-shut-down-chinese-version-of-fortnite/