Donald Mustard dołącza do wytwórni filmowej Marvel AGBO

Donald Mustard może wkrótce współpracować z producentami Marvela

Sukces Fortnite przyciągnął znaczną uwagę branży medialnej dzięki epickiej współpracy, wydarzeniom i historiom prowadzonym przez głównego dyrektora kreatywnego, Donalda Mustarda. Teraz wydaje się, że następną współpracą Mustarda może być współpraca z producentami Marvela, braćmi Russo, ponieważ jest on oficjalnie wymieniony jako główny członek ich niezależnej firmy produkcyjnej AGBO.

Po raz pierwszy zauważona przez Axios 17 listopada biografia Donalda Mustarda pojawiła się na stronie internetowej AGBO, opisująca jego wcześniejsze osiągnięcia i rolę partnera u boku braci Russo. Mustard pracował wcześniej w Epic Games przez 25 lat, zanim we wrześniu ogłosił przejście na emeryturę. Oprócz Fortnite Mustard pracował nad innymi głośnymi projektami, takimi jak seria Infinity Blade, która przyciągnęła nowych odbiorców do twórczości Epic.

Nowy kreatywny lider Fortnite

Projektant postaci z Marvela i God of War, Charlie Wen, objął w tym miesiącu stanowisko nowego głównego dyrektora kreatywnego Fortnite i odniósł bezprecedensowy sukces wraz z powrotem sezonu OG.

Donald Mustard zostaje partnerem AGBO

Bracia Russo współpracowali już z Mustardem przy kilku projektach, w tym przy IX odcinku Gwiezdnych wojen i sezonie 6 Fortnite, nazwanym Primal. Teraz wydaje się, że stosunki robocze między dyrektorami zacieśniły się, ponieważ Mustard jest teraz wymieniony jako partner firmy na stronie internetowej AGBO, a rolę tę podzielają bracia Russo.

Warto zauważyć, że w chwili pisania tego tekstu nie było żadnych ogłoszeń szczegółowo opisujących, kiedy Mustard dołączył do AGBO, mimo że inni członkowie otrzymywali własne, datowane ogłoszenia w sekcji aktualności na stronie internetowej. Nie wiadomo również, czy AGBO pracuje obecnie nad jakimikolwiek projektami związanymi z grami wideo, ale firma jest bardzo zainteresowana grami wideo. W styczniu 2022 roku AGBO mocno zainwestowało w koreańskiego wydawcę gier Nexon, kupując 38% ich udziałów. W odpowiedzi na zakup bracia oświadczyli, że „weszli na rynek, ponieważ był to dla nas właściwy czas pod względem rozwoju”.

Źródło: www.bing.com