Donald Mustard dołącza do AGBO, firmy zajmującej się produkcją filmów Marvela

Donald Mustard mógłby współpracować z braćmi Russo przy nadchodzącym crossoverze

Sukces Fortnite przyciągnął uwagę mediów dzięki epickiej współpracy, wydarzeniom i fabułom pod przewodnictwem głównego dyrektora kreatywnego Donalda Mustarda. Teraz wydaje się, że następnym crossoverem Mustarda może być współpraca z producentami Marvela, braćmi Russo, ponieważ jest on oficjalnie wymieniony jako główny członek ich niezależnej firmy produkcyjnej AGBO.

Na Axios zwrócono uwagę 17 listopada, kiedy na stronie internetowej AGBO pojawiła się biografia Donalda Mustarda, opisująca jego dotychczasowe osiągnięcia i rolę partnera u boku braci Russo. Mustard pracował wcześniej w Epic Games przez 25 lat, zanim we wrześniu ogłosił przejście na emeryturę. Oprócz Fortnite Mustard pracował nad innymi sztandarowymi projektami, takimi jak seria Infinity Blade, która przyciągnęła nowych odbiorców do twórczości Epic.

Zastąpienie Donalda Mustarda Charliem Wenem i sukces sezonu OG

Projektant postaci z Marvela i God of War, Charlie Wen, objął w tym miesiącu stanowisko nowego głównego dyrektora kreatywnego Fortnite i odniósł bezprecedensowy sukces wraz z powrotem sezonu OG.

Bracia Russo współpracowali wcześniej z Mustard przy kilku projektach, w tym przy IX odcinku Gwiezdnych wojen i fabule 6. sezonu Fortnite, Primal. Teraz wydaje się, że stosunki robocze między dyrektorami uległy wzmocnieniu, ponieważ Mustard jest teraz wymieniony jako partner firmy na stronie internetowej AGBO, a rolę tę podzielają bracia Russo.

Zaangażowanie AGBO w branżę gier wideo

Obecnie nie ma żadnych ogłoszeń szczegółowo opisujących, kiedy Mustard dołączył do AGBO, mimo że inni członkowie mieli własne, datowane ogłoszenia w sekcji aktualności na stronie internetowej. Dodatkowo nie jest jasne, czy AGBO pracuje obecnie nad projektami gier wideo, ale firma ma zdecydowane zainteresowanie tą branżą. W styczniu 2022 r. AGBO intensywnie zainwestowało w południowokoreańskiego wydawcę Nexon, kupując 38% ich udziałów. W odpowiedzi na zakup bracia oświadczyli, że „weszli na rynek, ponieważ był to dla nas właściwy czas pod względem rozwoju”. »

Źródło: www.bing.com