Disney inwestuje 1,1 miliarda, aby stworzyć wszechświat w Fortnite

Disney mocno inwestuje w Epic Games

Disney nabył udziały w Epic Games o wartości 1,1 miliarda funtów (1,5 miliarda dolarów), co wczoraj (7 lutego) wywołało spore zamieszanie.

W oficjalnym komunikacie na stronie Epic Games czytamy, że obie firmy będą także współpracować nad „trwałą i społecznościową” grą, która umożliwi użytkownikom interakcję z różnymi markami Disneya. Planuje się, że ta nowa gra będzie mogła wchodzić w interakcję z Fortnite i będzie rozwijana w Unreal Engine.

„Oprócz zapewnienia światowej klasy wrażeń z gier, nowe, trwałe uniwersum zapewni konsumentom mnóstwo możliwości grania, oglądania, kupowania i angażowania się w treści, postacie i historie z filmów Disneya, Pixara, Marvela, Gwiezdnych Wojen, Avatara i więcej. Gracze i fani będą mogli tworzyć własne historie i doświadczenia, wyrażać swoje pasje w charakterystyczny dla Disneya sposób i dzielić się treściami” – wyjaśnia post na blogu.

Imponująca współpraca Disneya i Epic Games

To będzie… Epickie! ✨ The Walt Disney Company i Epic Games współpracują nad zupełnie nowym uniwersum gier i rozrywki, zawierającym postacie i historie z filmów Disneya, Pixara, Marvela, Gwiezdnych Wojen, Avatara i nie tylko.

Oficjalne oświadczenie wydali zarówno Tim Sweeney, dyrektor generalny i założyciel Epic Games, jak i Robert A. Iger, dyrektor generalny The Walt Disney Company.

„Nasza nowa, ekscytująca relacja z Epic Games połączy ukochane marki i franczyzy Disneya z niezwykle popularną grą Fortnite w zupełnie nowym świecie gier i rozrywki. To najważniejsze wejście Disneya w świat gier, zapewniające znaczące możliwości wzrostu i ekspansji” – powiedział Iger.

Przyszłość Epic Games

Powstaje pytanie, czy nowe partnerstwo z Disneyem będzie miało wpływ na istniejące tytuły, takie jak Lego Fortnite, Fortnite Festival i Rocket Racing, które wypuściło na rynek Epic Games. Obecnie nie wiadomo, czy to partnerstwo będzie miało wpływ na kolejność tych tytułów.

W innych wiadomościach dotyczących gier producent serii Final Fantasy Yoshinori Kitase powiedział w wywiadzie, że powodem przerobienia Final Fantasy 7 było uniknięcie sytuacji, w której gra stałaby się „grą, w którą grał mój ojciec”.

Źródło: www.bing.com