Coachella łączy siły z Fortnite, aby otrzymać wirtualne gadżety — szczegóły


Źródło zdjęcia: Coachella / Epic Games

Coachella przejmuje Fortnite w swojej pierwszej współpracy z Epic Games. Oto, co wiemy.

Muzyka i moda festiwalu Coachella Valley Arts & Music Festival pojawią się w Fortnite. Partnerstwo obejmuje stroje reagujące na muzykę dla awatarów Fortnite graczy. Istnieje również przejęcie radia w grze, w którym gracze mogą słuchać artystów grających na Coachelli. W przejęciu radia weźmie udział ponad 30 artystów z tegorocznego składu Coachelli.

Pierwsza fala przedmiotów z Coachelli w Fortnite pojawi się w czwartek 14 kwietnia o godzinie 20:00 ET. Zawiera stroje Wilder & Lyric, które pokazano powyżej. Druga fala przedmiotów z Coachelli pojawi się w czwartek 21 kwietnia o godzinie 20:00 czasu wschodniego. Na tej fali pojawią się stroje Alto & Poet. Wszystkie te stroje Coachella Fortnite reagują na muzykę, co oznacza, że ​​będą reagować na muzykę odtwarzaną w grze.

„Ponieważ Coachella kontynuuje skalowanie online, zdajemy sobie sprawę z tego, jak ważne jest tworzenie zabawnych cyfrowych doświadczeń w celu zwiększania zaangażowania i budowania społeczności” — mówi Sam Schoonover, kierownik ds. innowacji w Coachella. „Niewiele firm robi to lepiej niż Fortnite. Cieszymy się, że możemy współpracować z tak epicką marką rozrywkową, aby na nowo stworzyć Coachellę dla następnej generacji fanów”.

Coachella x Fortnite Drop One – 14 kwietnia | 20:00 czasu polskiego

  • Strój Wildera: Pasujące akcesoria do stroju Wilder to oparty na rekinie plecak Finfin Back Bling, Neon Biter Pickaxe i Finfin Flair Wrap.
  • Strój liryczny: Idź C-Sharp z kaktusowym Swaguaro Back Bling i dodaj trochę strun za pomocą elektrycznego Festival Shredder Pickaxe.

Coachella x Fortnite Drop Two – 21 kwietnia | 20:00 czasu polskiego

  • Strój altowy: Prowadząc styl życia w pierwszym rzędzie, pasujące akcesoria Alto to świąteczny, reagujący na muzykę Sonic Vibes Back Bling i tropikalny Softest Electropalm Pickaxe.
  • Strój poety: Dopasowując się do śmiałości Poety, załóż nieziemski plecak na hełm kosmonautyczny, wykaż się kaktusowym kilofem kruszącym i bądź gwiazdą dzięki okładowi sceny głównej.

Coachella w tym roku wkracza na całość w swojej cyfrowej obecności. Festiwal jest transmitowany na YouTube już dziesiąty rok, ale w tym roku będzie zawierał linki do festiwalowych gadżetów za pośrednictwem YouTube Shopping. Oznacza to, że każdy, kto ogląda festiwal, ma możliwość zakupu prezentowanych tam gadżetów.

To znacznie szerszy zasięg zarówno dla artystów, jak i Goldenvoice. Ich współpraca z Fortnite i Epic Games to tylko przykład tego, jak festiwale stają się tak samo cyfrowe, jak fizyczne przestrzenie rozrywki.



Źródło : https://www.digitalmusicnews.com/2022/04/14/coachella-fortnite-weekend-drops/