Autor „Ready Player One” wprowadza nową grę Metaverse inspirowaną „Fortnite”.

Nowe doświadczenie „multi-IP” w przygotowaniu

Autor Ready Player One, Ernest Cline, połączył siły z firmą technologiczną Futureverse, aby opracować nowe doświadczenie „multi-IP”, podobne do Fortnite.

Premiera odbyła się wczoraj wieczorem (4 stycznia). Readyverse Studios zostało stworzone przez współzałożycieli Futureverse, Sharę Senderoff i Aarona McDonalda, we współpracy z Cline i producentem filmowym Ready Player One, Danem Farahem.

Współpraca z Warner Bros. Odkrycie

Pierwszą wersją Readyverse Studios będzie Readyverse, której premiera zaplanowana jest na koniec tego roku. Jest to „dynamiczna, interaktywna platforma połączonych ze sobą cyfrowych doświadczeń”, często porównywana do Fortnite.

Readyverse Studios potwierdziło już współpracę z Warner Bros. Discovery, które wprowadzi do metaświata serię Ready Player One wraz ze wszystkimi przyszłymi dziełami Cline’a.

Bezprecedensowe zanurzenie w świecie Ready Player One

Readyverse Studios kładzie podwaliny pod urzeczywistnienie wizji otwartego metaświata opisanej w powieści Cline’a i jej filmowej adaptacji; interoperacyjne, otwarte środowisko metaverse obejmujące wiele światów, obsługujące wiele adresów IP i dostępne dla ogółu społeczeństwa. Nic tak nie wpłynęło na globalną kulturę i dyskusję wokół metaświata jak Ready Player One.

„Teraz możesz naprawdę znaleźć się w świecie tych postaci, z tymi postaciami, dzielić się tymi doświadczeniami ze swoimi przyjaciółmi i przeżywać przygody z tymi postaciami” – powiedział Cline w wywiadzie dla LA Times. „Możliwości są nieograniczone. »

„Możliwość zakupu wszystkiego, co możesz sobie wyobrazić, rzeczy poza zasięgiem w prawdziwym świecie i rzeczy, które nie istnieją w prawdziwym świecie, takich jak helikoptery, superjachty czy Lamborghini – możesz mieć którykolwiek z tych przedmiotów i następnie wykorzystaj te przedmioty jako pojazdy” – dodał Cline.

Inne marki i franczyzy, które dołączą do Readyverse

Potwierdzono również, że w najbliższej przyszłości do The Readyverse dołączą inne marki i franczyzy, wykorzystując w swoim doświadczeniu technologię NFT i blockchain.

W 2022 roku firma Build A Rocket Boy potwierdziła wydanie „prawdziwej” gry wieloosobowej Everywhere, przy czym gra wieloosobowa AAA z otwartym światem miała premierę w zeszłym roku. Ponadto Square Enix potwierdziło, że wstrzyma planowaną rozbiórkę nieużywanych mieszkań dla graczy w Final Fantasy 14 po poważnym trzęsieniu ziemi w Japonii.

Źródło: www.bing.com