AI Blue Owl przewiduje masowe wznowienie gry Fortnite przez Epic Games i wskazuje na podobne możliwości dla innych wydawców gier.

Rekordowy sukces Fortnite OG

W zeszłym tygodniu firma Epic Games pobiła wszelkie swoje rekordy wydając grę Fortnite OG. Według ich postu na

Niewykorzystane możliwości marketingowe: przypadek Fortnite OG

Eksperci Blue Owl AI uważają, że wydawcy gier wideo otwierają się przed wydawcami gier wideo znaczącymi możliwościami, znacznie wykraczającymi poza początkowe daty premiery gier. Według Jeffa D. Brazella, profesora marketingu na Uniwersytecie Utah, kluczem jest zrozumienie, że preferencje graczy ewoluują i że komunikaty marketingowe, które pojawiały się rok, a nawet miesiąc temu, nie są już aktualne i nie są tak skuteczne dzisiaj.

Zrozum potrzeby graczy

Badacze Blue Owl AI wyjaśniają, że gracze mają wiele gier, które planują kupić lub w które chcą zagrać, a ich preferencje zmieniają się z biegiem czasu. Dlatego kluczowa jest umiejętność dostosowania przekazów marketingowych do preferencji i motywacji graczy w momencie, gdy są oni gotowi na zakup.

Steve Cooley, badacz z ponad 30-letnim doświadczeniem, zwraca uwagę, że aktualne profile graczy Blue Owl pozwalają twórcom gier wideo na głęboką wiedzę o tym, którzy gracze znają dany tytuł, planują go kupić lub w niego zagrać, ale potrzebuję tylko małej perswazji, żeby podjąć działanie.

Niesamowity zwrot z inwestycji

Dokładność w kierowaniu do odbiorców odpowiednich komunikatów po optymalnej cenie może odblokować niewyobrażalne możliwości rozwoju i sukcesu dla twórców i wydawców gier.

Przykłady zostały udostępnione w tym tygodniu przez Blue Owl AI, pokazując potencjał sprzedaży gier wydawanych przez ponad rok na poziomie ponad 700 milionów dolarów.

W poprzednim przypadku mniejszy wydawca gier wideo osiągnął ROI na poziomie ponad 2800% w 30 dni dzięki kampanii cyfrowej zaprojektowanej z wykorzystaniem profili graczy i modeli AI Blue Owl.

Ogromny potencjał sprzedaży starych gier

Blue Owl AI udostępniła szacunki przychodów wygenerowane przez gry wydane ponad rok temu, wykazując potencjał sprzedaży przekraczający 700 milionów dolarów.

Wykorzystując zaawansowane modele analityczne bazujące na danych od graczy, którzy dokonali zakupów w symulowanym sklepie internetowym, Blue Owl AI szacuje potencjał sprzedażowy takich gier jak Spider-Man, Gotham Knights, Assassin’s Creed Valhalla, Crash Bandicoot 4: It’s About Time, Mortal Kombat 11 i wiele innych tytułów.

Źródło: www.prnewswire.com