CZY Michael Müller-Möhring mógłby mieć najtrudniejszą pracę w piłce nożnej?
’Triple M’, jak nazywa się go pieszczotliwie przez społeczność gier wideo FIFA, jest odpowiedzialny za oceny gry dla tej serii, w tym FIFA 22, która została wydana dzisiaj.
54-latek zajmuje prestiżowe stanowisko kierownika ds. gromadzenia danych i licencjonowania w EA Sports, pracując w swoim wspaniałym biurze w Kolonii.
To jego zadanie, które może przyjść z niesamowitą trudnością, aby zapewnić graczom swoje atrybuty w grze i wyglądać tak realistycznie, jak to tylko możliwe.
Uzbrojony w zespół producentów / skautów z całej Europy, którzy monitorują wyniki graczy od Premier League do najwyższej klasy ukraińskiej, ten wyznający się do siebie futbolowy geek twierdzi, że uczciwie studiuje grę.
„Każdy piłkarz składa się z 35 atrybutów. To staje się wtedy poziomem umiejętności, który oceniamy w skali od 1 do 99” – powiedział Stadtgefluester.
„Siła zamknięcia, strzały z dystansu, obrona, gra głową, rzuty wolne itp.”
W jego roli Müller-Möhring pomaga ponad 15 producentów z całej Europy.
Wyjaśniając, dlaczego ma drużynę na całym świecie, powiedział: „Dzieje się tak, ponieważ profesjonaliści w każdym kraju muszą znać historię piłki nożnej, rozumieć filozofię i przewidywać zmiany.
„Ale przede wszystkim znają wszystkich graczy od podstaw.
„Mówimy o 18 000 obserwowanych piłkarzy – muszą oni uczciwie spełnić wymagania bazy danych”.
Müller-Möhring obiecuje, że każdy gracz w grze powinien czuć się i zachowywać dokładnie tak, jak prawdziwy gracz.
„Nawet jeśli chodzi o to, jak ułożone są ich włosy i jak świętują zdobycie gola.
Kontynuował: „Wszystkie cechy optyczne muszą być prawidłowe, co dotyczy gracza.
„Ale to tylko jeden aspekt naszej pracy. Drugim, większym czynnikiem jest sam gracz.
„Na przykład, że gwiazda futbolu zachowuje się i porusza tak bardzo, jak to możliwe w prawdziwym życiu.
„Chodzi o cechy. Jak zawodnik kibicuje na bramkę? Jaką ma fryzurę?
„Czy nosi koszulkę w szortach, czy nie? To tylko kilka szczegółów dotyczących gracza, na które należy uważać”.
Przed rozpoczęciem pracy nad FIFA, Müller-Möhring pisał książki piłkarskie, przede wszystkim o swojej ukochanej drużynie SC Fortuna Köln.
Jego najsłynniejsza książka nosiła tytuł Tausend Tipps fuer Auswaertsspiele, co przekłada się na Tysiąc wskazówek dla meczów wyjazdowych.
I wyznał, że w ten sposób zdobył wymarzoną pracę przy kultowej grze wideo.
„Jako kibic Fortuny Köln zawsze wyjeżdżałem zbyt późno, ponieważ nie było wtedy urządzeń nawigacyjnych” – powiedział.
„Cztery razy przegapiłem pierwszy mecz w Solingen, gdzie znalezienie stadionu nie jest takie trudne.
– Wtedy wpadłem na pomysł, że powinien być przewodnik dla fanów piłki nożnej.
„Były cztery numery dla małego wydawcy. Pisząc i badając książki, w końcu dostałem się do tej pracy”.
Müller-Möhring i jego zespół spotkali się z krytyką niektórych ocen w grze.
Jesse Lingard przezabawnie napisał na Twitterze EA Sports, aby przyspieszyć tempo gry.
A gwiazdy takie jak Cristiano Ronaldo i Kevin De Bruyne pojawiły się w oficjalnej reklamie tytułu, prosząc o wyższe oceny umiejętności.
Nawet fani Liverpoolu byli szczególnie zmieszani, gdy oceny nowych piłkarzy Virgila Van Dijka i bramkarza Alissona były niższe niż statystyki Nicolasa Otamendiego i Edersona z Man City w poprzednim wcieleniu meczu.
A w tegorocznej wersji gry, obrońca Chelsea Antonio Rudiger jest niezły ze swoich statystyk tempa.
Napisał w ostatnim tweecie: „Chodź, EA Sports FIFA… Prędkość maksymalna 35,8 km/h na boisku i tylko 75 prędkości w FIFA 22?! Czego potrzebuję, aby uzyskać indeks prędkości 90? 50 km/h?”
EA Sports dostrzegło zabawną stronę i odpowiedziało niemieckiemu reprezentantowi: „Pokonaj w wyścigu Christiana Pulisica i porozmawiamy”.
Jak wyjaśnia „Triple M”, wie, że profesjonaliści zawsze będą narzekać.
„Staramy się, aby było to jak najbardziej obiektywne. Ale oczywiście bardzo dobrze wiemy, że gracze będą narzekać” – powiedział Bildowi w zeszłym roku.
„Tylko raz spotkałem kogoś, kto powiedział: „Jestem zadowolony z moich wartości”. Ważną rzeczą jest to, że nie chcemy nikogo skrzywdzić. Ale jeśli gracze przychodzą i chcą, aby określone rzeczy zmieniły się, wtedy nie reagujemy – chyba że jest to naprawdę rażąco złe.
Source : http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=9DAA97B816A04C9497FD23201A60AD65&url=https%3A%2F%2Fwww.the-sun.com%2Fsport%2Fpremier-league%2F3772876%2Ffifa-22-player-ratings-michael-muller-mohring%2F&c=6346523313069837695&mkt=fr-fr