Jak „Triple M” Michael Muller-Mohring decyduje o kontrowersyjnych ocenach piłkarzy FIFA 22, które sprawiają, że gwiazdy wściekają się – The US Sun


CZY Michael Müller-Möhring mógłby mieć najtrudniejszą pracę w piłce nożnej?

’Triple M’, jak nazywa się go pieszczotliwie przez społeczność gier wideo FIFA, jest odpowiedzialny za oceny gry dla tej serii, w tym FIFA 22, która została wydana dzisiaj.

8

„Triple M” MIchael Müller-Mohring odpowiada za oceny piłkarzy w grze FIFA 22Źródło: EA Sports
  FIFA 22 jest dziś wydana

8

FIFA 22 jest dziś wydanaŹródło: EA SPORTS

54-latek zajmuje prestiżowe stanowisko kierownika ds. gromadzenia danych i licencjonowania w EA Sports, pracując w swoim wspaniałym biurze w Kolonii.

To jego zadanie, które może przyjść z niesamowitą trudnością, aby zapewnić graczom swoje atrybuty w grze i wyglądać tak realistycznie, jak to tylko możliwe.

Uzbrojony w zespół producentów / skautów z całej Europy, którzy monitorują wyniki graczy od Premier League do najwyższej klasy ukraińskiej, ten wyznający się do siebie futbolowy geek twierdzi, że uczciwie studiuje grę.

„Każdy piłkarz składa się z 35 atrybutów. To staje się wtedy poziomem umiejętności, który oceniamy w skali od 1 do 99” – powiedział Stadtgefluester.

„Siła zamknięcia, strzały z dystansu, obrona, gra głową, rzuty wolne itp.”

W jego roli Müller-Möhring pomaga ponad 15 producentów z całej Europy.

Wyjaśniając, dlaczego ma drużynę na całym świecie, powiedział: „Dzieje się tak, ponieważ profesjonaliści w każdym kraju muszą znać historię piłki nożnej, rozumieć filozofię i przewidywać zmiany.

„Ale przede wszystkim znają wszystkich graczy od podstaw.

„Mówimy o 18 000 obserwowanych piłkarzy – muszą oni uczciwie spełnić wymagania bazy danych”.

  Uzbrojony w zespół producentów/harcerzy na całym świecie, Müller-Möhring pracuje w Kolonii w EA Sports

8

Uzbrojony w zespół producentów/harcerzy na całym świecie, Müller-Möhring pracuje w Kolonii w EA Sports
  Müller-Möhring mówi, że w grze bierze udział ponad 18 000 graczy

8

Müller-Möhring mówi, że w grze bierze udział ponad 18 000 graczy

Müller-Möhring obiecuje, że każdy gracz w grze powinien czuć się i zachowywać dokładnie tak, jak prawdziwy gracz.

„Nawet jeśli chodzi o to, jak ułożone są ich włosy i jak świętują zdobycie gola.

Kontynuował: „Wszystkie cechy optyczne muszą być prawidłowe, co dotyczy gracza.

„Ale to tylko jeden aspekt naszej pracy. Drugim, większym czynnikiem jest sam gracz.

„Na przykład, że gwiazda futbolu zachowuje się i porusza tak bardzo, jak to możliwe w prawdziwym życiu.

„Chodzi o cechy. Jak zawodnik kibicuje na bramkę? Jaką ma fryzurę?

„Czy nosi koszulkę w szortach, czy nie? To tylko kilka szczegółów dotyczących gracza, na które należy uważać”.

Przed rozpoczęciem pracy nad FIFA, Müller-Möhring pisał książki piłkarskie, przede wszystkim o swojej ukochanej drużynie SC Fortuna Köln.

Jego najsłynniejsza książka nosiła tytuł Tausend Tipps fuer Auswaertsspiele, co przekłada się na Tysiąc wskazówek dla meczów wyjazdowych.

  Gracze tacy jak Kylian Mbappe wyglądają bardziej realistycznie dzięki drużynie FIFA Müller-Möhring

8

Gracze tacy jak Kylian Mbappe wyglądają bardziej realistycznie dzięki drużynie FIFA Müller-Möhring
  Pluszowa niemiecka baza EA Sports w Kolonii

8

Pluszowa niemiecka baza EA Sports w KoloniiŹródło: Alamy
  Tysiąc wskazówek dotyczących meczów wyjazdowych to książka, która pomogła Müllerowi-Möhringowi zdobyć pracę w EA Sports

8

Tysiąc wskazówek dotyczących meczów wyjazdowych to książka, która pomogła Müllerowi-Möhringowi zdobyć pracę w EA Sports

I wyznał, że w ten sposób zdobył wymarzoną pracę przy kultowej grze wideo.

„Jako kibic Fortuny Köln zawsze wyjeżdżałem zbyt późno, ponieważ nie było wtedy urządzeń nawigacyjnych” – powiedział.

„Cztery razy przegapiłem pierwszy mecz w Solingen, gdzie znalezienie stadionu nie jest takie trudne.

– Wtedy wpadłem na pomysł, że powinien być przewodnik dla fanów piłki nożnej.

„Były cztery numery dla małego wydawcy. Pisząc i badając książki, w końcu dostałem się do tej pracy”.

Müller-Möhring i jego zespół spotkali się z krytyką niektórych ocen w grze.

Jesse Lingard przezabawnie napisał na Twitterze EA Sports, aby przyspieszyć tempo gry.

A gwiazdy takie jak Cristiano Ronaldo i Kevin De Bruyne pojawiły się w oficjalnej reklamie tytułu, prosząc o wyższe oceny umiejętności.

Nawet fani Liverpoolu byli szczególnie zmieszani, gdy oceny nowych piłkarzy Virgila Van Dijka i bramkarza Alissona były niższe niż statystyki Nicolasa Otamendiego i Edersona z Man City w poprzednim wcieleniu meczu.

A w tegorocznej wersji gry, obrońca Chelsea Antonio Rudiger jest niezły ze swoich statystyk tempa.

Napisał w ostatnim tweecie: „Chodź, EA Sports FIFA… Prędkość maksymalna 35,8 km/h na boisku i tylko 75 prędkości w FIFA 22?! Czego potrzebuję, aby uzyskać indeks prędkości 90? 50 km/h?”

EA Sports dostrzegło zabawną stronę i odpowiedziało niemieckiemu reprezentantowi: „Pokonaj w wyścigu Christiana Pulisica i porozmawiamy”.

Jak wyjaśnia „Triple M”, wie, że profesjonaliści zawsze będą narzekać.

  Mbappe to gwiazda okładki najnowszego wcielenia gry

8

Mbappe to gwiazda okładki najnowszego wcielenia gryŹródło: EA SPORTS

„Staramy się, aby było to jak najbardziej obiektywne. Ale oczywiście bardzo dobrze wiemy, że gracze będą narzekać” – powiedział Bildowi w zeszłym roku.

„Tylko raz spotkałem kogoś, kto powiedział: „Jestem zadowolony z moich wartości”. Ważną rzeczą jest to, że nie chcemy nikogo skrzywdzić. Ale jeśli gracze przychodzą i chcą, aby określone rzeczy zmieniły się, wtedy nie reagujemy – chyba że jest to naprawdę rażąco złe.

Fifa 22 Ultimate Team, w tym Lionel Messi, ujawniono „tych do obejrzenia”





Source : http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=9DAA97B816A04C9497FD23201A60AD65&url=https%3A%2F%2Fwww.the-sun.com%2Fsport%2Fpremier-league%2F3772876%2Ffifa-22-player-ratings-michael-muller-mohring%2F&c=6346523313069837695&mkt=fr-fr