Informacje o aktualizacji gry FIFA 22 4 na PC


Minęło kilka miesięcy od ostatniej dużej aktualizacji dla FIFA 22 a teraz najnowsza jest tutaj wraz z aktualizacją tytułu 4.

Po znacznie mniejszej aktualizacji 3.1 w zeszłym miesiącu, FIFA 22 otrzymuje kolejną mięsistą aktualizację dzięki nowej łatce, która ma wnieść wiele zmian do gry.

Podobnie jak w przypadku większości aktualizacji FIFA, jest wiele do zepsucia i dlatego udostępniamy pełne informacje o łatkach, które wyjaśniają, co nowego w grze Title Update 4 FIFA 22.

  • JESZCZE: Dowiedz się, jak i kiedy głosować FIFA 22 TOTY.

FIFA 22 | Zwiastun Drużyny Roku

BridTV

7723

FIFA 22 | Zwiastun Drużyny Roku

https://i.ytimg.com/vi/ZD8-G9GJXfA/hqdefault.jpg

938760

938760

środek

26546

Na jakich platformach dostępna jest aktualizacja 4 tytułu?

Minęło trochę czasu od ostatniej aktualizacji dla FIFA 22, a zespół wydaje się rozpowszechniać aktualizacje, które mają w sobie znacznie więcej niż cotygodniowe aktualizacje, jak to robią niektórzy programiści.

Jak poprzednie FIFA 22 aktualizacji, ta nowa aktualizacja po raz pierwszy pojawi się na PC tylko przez Steam lub Origin. Tak było przez jakiś czas w przypadku aktualizacji FIFA, ponieważ wersje konsolowe podążały za aktualizacjami na PC.

Chociaż nie ma ustalonej daty premiery łatki konsoli do aktualizacji 4 w FIFA 22, możesz spodziewać się, że pojawi się wkrótce, w oparciu o sposób obsługi poprzednich aktualizacji.

FIFA 22 Aktualizacja tytułu 4 na PC Informacje o aktualizacji

W najnowszej łatce można znaleźć wiele rzeczy, więc na szczęście zespół programistów przedstawił pełny opis w poniższych informacjach o łatce, opublikowanych na forach FIFA.

FIFA Ultimate Team

Wprowadzono następujące zmiany:

  • Podczas meczów wyjazdowych gracze będą widzieć własne kolory linii boiska zamiast kolorów przeciwnika.
  • Zaktualizowano filtry wyszukiwania rynków transferowych i stadionów, aby dopasować wygląd i funkcjonalność filtra wyszukiwania jakości zawodników na rynku transferowym.

Rozwiązano następujące problemy:

  • Zajęto się kolejnymi przypadkami, w których niektórzy gracze widzieli komunikat inicjujący podczas próby dobierania graczy w Division Rivals i nie znajdowali przeciwnika.
  • W niektórych przypadkach nie można było dostosować opcji zarządzania drużyną podczas meczu Division Rivals.
  • W rzadkim scenariuszu gracze nie mogli wejść do menu Mistrzostw FUT.
  • Niektóre elementy interfejsu użytkownika SBC nie wyświetlały się poprawnie.
  • Interfejs meczu nie wyświetlał obrazu dla niektórych przedmiotów gracza podczas wyświetlania nakładki Gracze do obejrzenia.
  • Obrazy na elementach piłkarzy FUT Heroes nie zawsze były wyświetlane poprawnie.
  • Sprytne strzały nie zawsze były wliczane do postępów w realizacji celów.
  • Licznik odliczania wydarzenia był wyświetlany nieprawidłowo, gdy żadne wydarzenie nie było aktywne w menu celów.
  • Pasek postępu na kafelku Play-Off Mistrzostw FUT nie zawsze wyświetlał się poprawnie po przegranym meczu, był to tylko problem wizualny.
  • Ekran podglądu Mistrzostw FUT nie zawsze wyświetlał poprawnie zakładki nawigacyjne.
  • Element zastępczy interfejsu użytkownika był przypadkowo dostępny w menu i po wybraniu mógł wygenerować komunikat dotyczący kwalifikacji do finału.
    • Był to tylko problem wizualny i nie miał innego wpływu na mistrzów FUT.
  • Kapitan lobby w trybie współpracy nie mógł wybrać opcji Edytuj skład, gdy był jedynym graczem w lobby.
  • Objaśnienie przycisku listy znajomych w grze czasami mogło się nie pojawiać.

Rozgrywka

Wprowadzono następujące zmiany:

  • Mocne podania są teraz bardziej narażone na przechwycenie przez graczy stojących na ścieżce lotu piłki.
  • Niektóre animacje dryblingu uruchamiane przez przesunięcie lewego drążka, w tym lekkie dotknięcia zawodnika z piłką w celu uniknięcia potencjalnego wślizgu, będą teraz występować tylko wtedy, gdy ustawienie Zwinnego kontekstowego dryblingu jest włączone.
  • Podczas obrony dośrodkowania z automatycznym przełączaniem ustawionym na Automatycznie, W powietrzu i Luźne piłki lub Tylko w powietrzu, automatyczna zmiana gracza nastąpi nieco szybciej niż wcześniej.
  • Zmniejszona pomoc przy oddawaniu strzału w sytuacjach, gdy bramkarz znajduje się blisko jednego ze swoich słupków.
  • Podczas rozgrywania meczów z suwakiem Defensive Corners Custom Tactics na 1 lub 2 słupki, więcej graczy będzie teraz umieszczanych poza polem i na linii środkowej.
  • Ulepszone oznaczanie obronne sojuszników AI podczas scenariuszy z krótkimi zakrętami.
  • Dodano więcej różnorodności do rodzajów strzałów, które może wykonać sztuczna inteligencja CPU.
  • W sytuacji, gdy obrońca w jeździe dżokejowej jest sparaliżowany, nie będzie już wykonywał animacji, w której ślizga się podczas skręcania.
  • Zmniejszono częstotliwość wślizgów SI CPU.
  • Usunięto niektóre animacje wyskoku, które mogły wystąpić, gdy kontrolowany gracz próbował zablokować Podanie naziemne lub krótkie Poddanie Lobem.

Rozwiązano następujące problemy:

  • Bramkarze czasami nie byli w stanie bronić, gdy strzały były celowane blisko nich, między ich kolanami a głową.
  • Podczas rozgrywania meczów z niestandardowym suwakiem taktycznym Defensive Depth ustawionym na 70 lub więcej, obrońcy mogą nieumyślnie wpaść zbyt głęboko na swoją połowę.
  • Podczas próby wykonania zmiany prawego drążka na środkowego obrońcę, czasami może zostać przełączony inny gracz.
  • W niektórych sytuacjach bramkarze nie udawało się obronić strzałów, które były w zasięgu skoku.
  • Podczas zmiany gracza prawym drążkiem wskaźnik następnego gracza może czasami pojawiać się nad niezamierzonym graczem, w przeciwieństwie do gracza, który został pierwotnie wyłączony.
  • Podczas meczów w pobliżu graczy mógł czasem wyświetlać się biały zastępczy element interfejsu użytkownika.
  • W rzadkich przypadkach bramkarz mógł odbić niski strzał, który można obronić, do własnej siatki.
  • Czasami bramkarz mógł popełnić faul bez przyznania przez sędziego stałego fragmentu gry przeciwnej drużynie.
  • Wskaźnik Team Press będzie się nieumyślnie zmniejszał, gdy Team Press uruchamiał się po jego aktywacji.
  • Podczas aktywacji blokady gracza nie można było poprosić o zmianę gracza, dopóki gracz nie puścił prawego drążka, a następnie nie zażądał zmiany gracza.
  • Czasami faul nie był ogłaszany po ataku, który był wyraźnie spóźniony.
  • W przypadku utraty piłki, w rzadkiej sytuacji, oryginalny nośnik piłki może utknąć w miejscu.
  • Przy żądaniu pierwszego przejechanego wyprzedzenia czasami wykonywano polecenie Let Ball Run.
  • W rzadkich sytuacjach gra mogła być kontynuowana przez krótki czas po ogłoszeniu rzutu karnego.
    • Prawidłowy rzut karny zostałby ostatecznie przyznany.
  • W rzadkiej sytuacji, gdy podawał bramkarza w grze kooperacyjnej, bramkarz pozostawałby wybranym graczem, dopóki nie zażądano ręcznej zmiany gracza.
  • Podczas wstawania po wślizgu, zawodnik wstający może zostać błędnie orzeczony.
  • W sytuacjach, w których obrońca podjąłby nieudaną próbę zablokowania strzału, może pojawić się animacja polegająca na odsunięciu przez zawodnika nogi od piłki.
    • Był to tylko problem wizualny i nie wpływał na wynik sytuacji.
  • W rzadkich sytuacjach, gdy piłka znajdowała się daleko od stóp osoby noszącej piłkę, wymagane podanie lub uderzenie mogło trwać zbyt długo.
  • Broniący się zawodnik mógł nieumyślnie zwolnić podczas pogoni za piłką powietrzną.
  • Pędząc bramkarza w kierunku nadlatującej piłki, czasami bramkarz zbliżał się do piłki, nie reagując na nią, co powodowało utratę posiadania.
  • Wskaźnik zmiany następnego gracza może czasami przypadkowo przełączyć się ze środkowego obrońcy na innego gracza w nieodpowiednich sytuacjach.
  • W niektórych rzadkich sytuacjach żądany Fałszywy Strzał nie zostanie wykonany, a kontrolowany gracz nie będzie się poprawnie animował.
  • W bardzo rzadkich przypadkach bramkarz mógł teleportować się podczas wykonywania obrony skoku.
  • Czasami użycie umiejętności „przeciągnij, aby przeciągnąć” mogło zostać wywołane nieumyślnie.
  • Podczas łapania bramkarz czasami mógł niepotrzebnie upaść na ziemię.
  • Piłka może przelecieć przez obrońcę w rzadkiej sytuacji, gdy łapiący ją dotknie, zanim obrońca spróbuje z nią zetknąć się.
  • Podczas wykonywania prześwitu piłka nie zawsze przemieszczała się tak daleko, jak zamierzano.
  • Gracze mogli czasem potykać się w nieodpowiednich sytuacjach.
  • Świętowanie gola rzadko może utknąć, powtarzając się w kółko, co skutkuje opóźnioną kontynuacją meczu.
  • W niektórych sytuacjach zespół CPU AI nie próbowałby odzyskać piłki.
  • Zespół CPU AI czasami potrzebował zbyt dużo czasu na wykonanie rzutu wolnego.
  • Kiedy piłka została odebrana przez klatkę piersiową po podaniu z lobem, mogła odbić się w powietrzu na tyle wysoko, aby spowodować niezamierzoną zmianę graczy.
  • Rozwiązano potencjalne problemy ze stabilnością, które mogły wystąpić podczas rzutów karnych.

Tryb kariery

Rozwiązano następujące problemy:

  • Młodzi gracze mogli zostać wygenerowani z nierealistycznie proporcjonalnymi ramionami.
  • Nazwiska i numery juniorów nie pojawiały się na ich strojach podczas meczów.
  • W karierze gracza OVR i pozycje Zawodowca mogły zostać przypadkowo zmienione po ich edycji.
  • Kiedy wchodzisz jako sub w karierze gracza, taktyka zespołu, styl gry i poziom trudności mogą zostać zresetowane.
  • Juniorzy urodzeni po 2005 roku podczas edycji pokazywali datę urodzenia z 1980 roku.
  • Postępy juniorów mogą czasami przypadkowo utknąć.
  • W niektórych przypadkach odnowione kontrakty mogą dotyczyć graczy, którzy mają 1 rok mniej niż uzgodniono w negocjacjach.
  • Edytowanie butów gracza może czasami spowodować, że założy on rękawiczki.

PIŁKA NOŻNA VOLTA

Wprowadzono następujące zmiany:

  • Podczas meczów wskaźnik umiejętności pokazuje teraz, które działania przyczyniły się do jego rozwoju.
  • Dodano 2 nowe stadiony.
    • Będą one dostępne dopiero po aktualizacji serwera. Obserwuj @EAFIFADIRECT, aby otrzymywać aktualne informacje o tym, kiedy to będzie dostępne w grze.
  • Dodano 4 gry towarzyskie do VOLTA ARCADE.
    • Będą one dostępne dopiero po aktualizacji serwera. Obserwuj @EAFIFADIRECT, aby otrzymywać aktualne informacje o tym, kiedy to będzie dostępne w grze.

Rozwiązano następujące problemy:

  • W rzadkich sytuacjach niektórzy gracze nie mogli dobierać drużyn w ODDZIAŁACH VOLTA, gdy byli zgrupowani.
  • Podczas przeglądania wyskakującego okienka postępów sezonu właściwy poziom nie był podświetlony w interfejsie, był to tylko problem wizualny.
  • Objaśnienie przycisku postępu sezonu nie zawsze było obecne w interfejsie użytkownika.
  • Próba uruchomienia biegu mogła spowodować niezamierzone wykonanie prostego ruchu umiejętności.
  • Gry towarzyskie Closest To The Pin i Bucket Ball mogły czasami używać niezamierzonego kąta kamery.
  • W niektórych przypadkach turniej VOLTA ARCADE nie rozpoczynał się, dopóki co najmniej jeden gracz nie opuścił go przed pierwszą grą towarzyską.
  • Ekran postępów sezonu po meczu nie zawsze wyświetlał się poprawnie.

Kluby zawodowe

Wprowadzono następującą zmianę:

  • Nieznacznie zmniejszono reakcje członków drużyny AI CPU, gdy próbują powstrzymać gracza, który drybluje.
    • Ta zmiana dotyczy tylko członków drużyny AI CPU w drużynach z ludzkimi graczami i nie wpływa na mecze treningowe.

Rozwiązano następujący problem:

  • Kafelek Dostosuj nie wyświetlał się poprawnie.

Ogólne, dźwiękowe i wizualne

Wprowadzono następujące zmiany:

  • Zaktualizowano niektóre stroje, stadiony, efekty dźwiękowe, uroczystości, tablice reklamowe, efekty dźwiękowe, pakiety transmisji, linie komentatorów stadionowych, tłumy i piłki.
  • Dodano i zaktualizowano łącznie 124 gwiezdne głowy.
    • Będą one dostępne dopiero po aktualizacji serwera. Obserwuj @EAFIFADIRECT, aby otrzymywać aktualne informacje o tym, kiedy to będzie dostępne w grze.

Rozwiązano następujące problemy:

  • Podczas zmiany danych wejściowych prawego drążka w ustawieniach ułatwień dostępu nie można było nawigować po niektórych częściach interfejsu.
  • W interfejsie użytkownika pojawiły się pewne literówki.
  • Filmy EATV nie zawsze miały dźwięk.
  • Niektóre kafelki menu głównego nie zawsze wyświetlały zamierzoną zawartość.
  • Ustawienia kontroli rodzicielskiej nie zawsze były dostępne w trybie FIFA Playtime.
  • Rozwiązano kilka potencjalnych problemów ze stabilnością.

Na tym kończą się informacje o łatce dla FIFA 22 Aktualizacja tytułu 4 na PC, więc przeczytajcie wszystko, co się zmieniło powyżej, a gracze na konsolach mogą poszukać własnej łatki, która pojawi się stosunkowo szybko.

Masz coś do powiedzenia na temat tego artykułu?





Źródło : http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=1B97F80498314C44B5BC017A7DDDF437&url=https%3A%2F%2Fwww.dualshockers.com%2Ffifa-22-title-update-4-for-pc-patch-notes%2F&c=11305985487033909793&mkt=fr-fr