FIFA 22 zostaje bez Liga MX: Konami kupuje ją dla eFootball


Popularna marka gier wideo, twórca Contra, Silent Hill i Metal Gear Solid, dogaduje się z Ligą MX.

Dziś ogłoszono, że popularna gra wideo FIFA 22 zostanie bez Liga MX, ponieważ firma zajmująca się grami wideo Konami nabyło prawa do swojego eFootball.

Więcej wiadomości o Liga MX:

César Montes może przegapić debiut Monterrey w Klubowych Mistrzostwach Świata FIFA za pozytywny wynik testu na COVID-19

W historycznym posunięciu liga i popularna firma zajmująca się grami wideo ogłosiła dziś umowę na wyłączność na grę wideo eFootball, co pozwoli fanom bawić się wirtualnie ze swoimi idolami z klubów Liga MX w nowej globalnej i wirtualnej rozrywce.

Co Konami otrzymuje od Liga MX dzięki tej umowie?

Dzięki tej umowie popularna marka gier wideo, twórca Contra, Silent Hill i Metal Gear Solid, będzie miał dostęp do graczy i stadionów w lidze, aby robić zdjęcia, w tym skany 3D i motion capture, a także wiernie odwzorowuje oficjalne stroje każdego klubu.

Umowa wejdzie w życie latem 2022 r., kiedy gracze zaczną cieszyć się tą zupełnie nową platformą do gier wideo w piłkę nożną od twórców PES i Winning Eleven.

Planuje się, że dostęp do gry będzie całkowicie darmowy, a firma będzie oferować te same wrażenia e-sportowe na konsolach, komputerach PC i urządzeniach mobilnych.

Dlaczego Konami postawiło na Liga MX?

Czego marka gier wideo szuka dzięki tej strategii jest możliwość zjednoczenia fanów piłki nożnej Liga MX w Meksyku i Stanach Zjednoczonych aby obie widzowie mogli cieszyć się bliższymi doświadczeniami ze swoimi klubami.

W słowach Yuta Kose, prezes KONAMI Digital Entertainment, Inc:

Jesteśmy dumni, że mamy LIGA BBVA MX jako partnerów i mamy możliwość przybliżenia naszym fanom w Meksyku i Stanach Zjednoczonych ich ulubionych klubów poprzez eFootball. Jako partnerzy będziemy współpracować z ligą, aby zapewnić naszym odbiorcom to, co najlepsze. Od poziomu dopracowania w grze i reprezentacji ligi z oficjalnymi strojami i tarczami po sposób, w jaki fani będą angażować się na cyfrowym boisku i poza nim, naszym celem jest w pełni wciągające wrażenia dla wszystkich pokoleń.

Ze swojej strony Mikel Arriola, prezes Liga MX powiedział, że to porozumienie jest próbą przeniesienia ligi na wyższy poziom rozpoznawalności i dążenia do przyciągnięcia większej publiczności do turnieju.

Ponadto Arriola skomentował:

Ta współpraca da nam możliwość spotkania się z innymi odbiorcami osiągnięcie nowego poziomu zakorzenienia wśród różnych pokoleń graczy, a także otworzy okna możliwości rozwoju 18 klubów we wszystkich aspektach”.

Więcej wiadomości o FIFA 22:

FIFA 22: dlaczego usunięto drużyny Brazylii, Kolumbii i CONMEBOL?



Źródło : https://www.elfutbolero.us/ligamx/FIFA-22-is-left-without-Liga-MX-Konami-acquires-it-for-eFootball-20220204-0015.html