Poprawka FIFA 22 14 wkrótce pojawi się na wszystkich platformach, która zawiera pewne zmiany w rozgrywce, w szczególności odświeżenie elementów ataku i obrony. Upewnij się, że zapoznałeś się z najnowszymi uwagami na temat prezentacji, aby uzyskać szczegółowe informacje.
- Zmiana strzału golonką
- Nowy transfer talentów – Przetoczenie piłki Minimalizuj 180
- 2 korekty blokowania strzałów
- Zmień na nisko wypychane zdjęcia
- Zmniejszono zakres wymagany dla obrońcy, aby spróbować rozwiązać problem bez prośby
Łatka będzie prawdopodobnie dostępna jutro na PC, a niedługo potem na konsole. Zaprezentujemy zamiennik, gdy będzie dostępny na każdej platformie.
Zapoznaj się z poniższymi informacjami o łatce.
Rozgrywka
- Podwyższono prawdopodobieństwo odbicia piłki knykciem podczas prośby o zbyt mocne uderzenie, podczas gdy piłka znajduje się 0,67 metra/2,2 stopy od podania piłki.
- Dodano zupełnie nowy transfer talentów Ball Roll Minimize 180, który może być przeprowadzany przez graczy z 4 lub 5 gwiazdkami w rankingu Talent Transfer.
– Aby dowiedzieć się więcej na temat transferu talentów Minimize 180, zajrzyj do naszych notatek na boisku. - Znacznie zwiększono dokładność nisko i średnio zasilanych obrazów Low Pushed.
- Znacznie zmniejszono osiąganie wypróbowanych bloków strzałowych przez graczy zarządzanych przez sztuczną inteligencję.
- Znacznie zmniejszono rozpiętość potrzebną obrońcy do wypróbowania rozwiązania bez konieczności podjęcia działań.
- Zwiększono lukę między obrońcą a zagrywką piłki, gdy obrońca jest proszony o włączenie lub włączenie członka drużyny.
- Ledwo podniósł skuteczność Finesse Pictures w potencjalnych warunkach strzeleckich, w których obsługa piłki po prostu nie jest poniżej dużego stresu ze strony obrońcy lub bramkarza.
- Zwiększono tempo, w jakim piłka porusza się po nagłówku z niską lub średnią mocą.
– Zmniejszenie zasilanych hederów zwykle powoduje zmniejszenie trajektorii piłki. - Zwiększono tempo, w jakim piłka leci po uderzeniu głową.
- Obniżono trajektorię piłki, która może wynikać z odłamanego główki.
- Niewiele zwiększono prędkość animacji podczas dryblingu, Agile Drybling i Strafe Drybling.
- Niewiele przyspieszyło animację Uderzeń Talentu Reverse Stepover, Stepover i Physique Feint Talent Strike.
- Ledwo zmniejszyło zasięg wypróbowanych bloków strzałowych przez graczy zarządzanych przez ludzi.
Sztab finałowy FIFA
- Funkcja Oceń wartość nie zawsze przedstawiała wyniki wyszukiwania, gdy była używana na niektórych stadionach i obiektach użytkowych.
PIŁKA NOŻNA VOLTA
- Jeden z wielu domyślnych awatarów nie był wyposażony w tenisówki na ekranie wyboru, a jeśli wybrano tego awatara, nie można było do niego dopasować trampek.
Powiązany
Źródło : https://fulltimegame.com/fifa-22-patch-14-options-some-gameplay-adjustments-coming-quickly/