FIFA 22: EA reaguje na hakowanie głośnych kont


Po tym, jak wielu głośnych handlowców FIFA 22 Ultimate Team zgłosiło, że ich konta zostały zhakowane i pozbawione punktów FIFA i waluty w grze, EA odpowiedziało, że trwa dochodzenie i trwają prace nad przywróceniem wszystkiego, co mają ci gracze Stracony.

EA udostępniło swoją aktualizację na temat bieżącej sytuacji na swojej stronie The Pitch Notes, mówiąc, że może potwierdzić, że wiele kont zostało „skompromitowanych za pomocą technik phishingowych”.

„Wykorzystując zagrożenia i inne metody inżynierii społecznej, osoby działające złośliwie były w stanie wykorzystać błąd ludzki w naszym zespole obsługi klienta i ominąć uwierzytelnianie dwuskładnikowe, aby uzyskać dostęp do kont graczy” – napisał EA.

W chwili pisania tego tekstu EA szacuje, że hakerzy wpłynęli na mniej niż 50 kont i że pracuje nad „identyfikacją prawowitych właścicieli kont, aby przywrócić dostęp do ich kont i treści w nich zawartych, a gracze, których to dotyczy, powinni oczekiwać odpowiedzi od naszego zespołu wkrótce.”

Firma EA udostępniła również listę działań, które już podjęła w celu „zwiększenia zabezpieczeń administracyjnych i technicznych kont EA”. Zmiany są następujące;

  • Wszyscy doradcy EA i osoby, które pomagają w obsłudze kont EA, przechodzą zindywidualizowane ponowne szkolenie i dodatkowe szkolenie zespołu, ze szczególnym naciskiem na praktyki bezpieczeństwa kont i techniki phishingu stosowane w tym konkretnym przypadku.
  • Wdrażamy dodatkowe kroki w procesie weryfikacji własności konta, takie jak obowiązkowe zatwierdzenie przez kierownictwo wszystkich próśb o zmianę adresu e-mail.
  • Nasze oprogramowanie do obsługi klienta zostanie zaktualizowane, aby lepiej identyfikować podejrzaną aktywność, oznaczać konta zagrożone i jeszcze bardziej ograniczać ryzyko błędów ludzkich w procesie aktualizacji konta.

EA ostrzega, że ​​może to „wpłynąć na czas oczekiwania klientów”, ale zapewnia również, że są to niezbędne kroki, które należy wykonać, aby zapewnić bezpieczeństwo kont EA.

Wygląda na to, że hakerzy ci złożyli zgłoszenia do EA i byli w stanie przekonać przedstawicieli obsługi klienta, aby przekazali im powiązany adres e-mail i link do resetowania hasła. Niektórzy z tych hakerów po prostu próbowali w kółko, dopóki jeden przedstawiciel nie dał im tego, czego szukali.

Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszą recenzją FIFA 22 i historią o tym, jak 30 000 graczy zostało niedawno zbanowanych za skorzystanie z usterki „bez strat” w trybie Ultimate Team w grze.

Masz dla nas wskazówkę? Chcesz omówić możliwą historię? Wyślij e-mail na adres newsstips@ign.com.

Adam Bankhurst jest autorem wiadomości dla IGN. Możesz śledzić go na Twitterze @AdamKurs i dalej Skurcz.





Źródło : https://www.ign.com/articles/fifa-22-ea-responds-to-high-profile-accounts-being-hacked