EA SPORTS świętuje 22 dni gry FIFA 22 jako tytuł najpopularniejszej gry sportowej na świecie


EA SPORTS generuje najwyższe zaangażowanie graczy w najnowszej odsłonie znanej serii

REDWOOD CITY, Kalifornia, 22 października 2021 r.–(BUSINESS WIRE)–Dziś firma Electronic Arts Inc. (NASDAQ: EA) obchodziła 22 dni od premiery gry EA SPORTS™ FIFA 22. Tegoroczna gra była już grana w ponad 200 krajach na całym świecie, ze średnią Każdego dnia rozgrywanych jest 89 milionów meczów, co daje łącznie 2,1 miliarda meczów i łącznie 46 bilionów minut – co odpowiada ponad 87,8 miliona lat rozgrywki. Do tej pory strzelono ponad 5 miliardów goli.

Niniejsza informacja prasowa zawiera multimedia. Zobacz pełną wersję tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20211022005084/en/

Jak świat gra w FIFA 22 (grafika: EA SPORTS)

„Rozwój naszej globalnej platformy piłkarskiej trwa w bezprecedensowym tempie, a nasza fantastyczna społeczność angażuje się na niezrównanym poziomie. Cieszymy się, że możemy kontynuować tę dynamikę, zapewniając najbardziej wciągające wrażenia z gier piłkarskich dostępne dla fanów na całym świecie”. powiedział David Jackson, wiceprezes marki EA SPORTS FIFA. „Wraz z setkami partnerów licencyjnych, w tym Premier League, Bundesligi, LaLiga Santander, UEFA i CONMEBOL, mamy zaszczyt tworzyć najbardziej autentyczną interaktywną platformę piłkarską na świecie, umożliwiającą ponad 150 milionom fanów na całym świecie łączenie się z ich ulubionymi ligami , kluby i piłkarze.”

Z ponad 17 000 graczami w ponad 700 drużynach na 100 stadionach i ponad 30 ligach, EA SPORTS FIFA 22 to jedyne miejsce, w którym możesz grać w kultowych rozgrywkach, takich jak Liga Mistrzów UEFA, Liga Europy UEFA, zupełnie nowa Liga Konferencyjna UEFA, Premier League, Bundesliga, LaLiga Santander, CONMEBOL Libertadores i CONMEBOL Sudamericana, dając graczom najbardziej wierne -doświadczenie życiowe.

W trybie kariery, EA SPORTS FIFA 22 widział 3,1 miliona nowych niestandardowych klubów utworzonych za pomocą funkcji Create Your Club, w których w tym trybie uczestniczy 2,1 miliona graczy.

W trybie gry Pro Clubs rozegrano ponad 57,7 miliona meczów, w których utworzono ponad 326 tys. kobiecych awatarów.

W przypadku VOLTA FOOTBALL dostosowano ponad 1,5 miliona awatarów, rozegrano ponad 21 milionów meczów, a ponad 11,2 miliona graczy wzięło udział w zręcznościowych grach towarzyskich.

FIFA 22 została wprowadzona 1 października, dając graczom możliwość doświadczenia rewolucyjnej technologii HyperMotion nowej generacji na PlayStation®5, Xbox Series X|S i Stadia™. FIFA 22 zawiera również innowacje we wszystkich trybach gry, w tym turnieje zręcznościowe VOLTA FOOTBALL, zupełnie nowych bohaterów FIFA Ultimate Team™ i wiele więcej.

FIFA 22 jest rozwijany przez EA Vancouver i EA Romania i jest dostępny na całym świecie na PlayStation 5, Xbox Series X|S, PC za pośrednictwem aplikacji EA, Origin i Steam, Stadia, PlayStation 4 i Xbox One. Edycja Legacy gry FIFA 22 jest dostępna na Nintendo Switch™. Dołącz EA SPORTS FIFA społeczność na Facebooku i Instagramie lub śledź nas na Twitterze @assports.

EA SPORTS FIFA 22 Zestawy można pobrać z oficjalnej strony prasowej EA pod adresem PRESS.EA.COM.

O sztuce elektronicznej

Electronic Arts (NASDAQ: EA) jest światowym liderem w dziedzinie interaktywnej rozrywki cyfrowej. Spółka opracowuje i dostarcza gry, treści i usługi online na konsole połączone z Internetem, urządzenia mobilne i komputery osobiste.

W roku podatkowym 2021 firma EA odnotowała przychody netto GAAP w wysokości 5,6 mld USD. EA z siedzibą w Redwood City w Kalifornii jest rozpoznawalne dzięki portfolio uznanych przez krytyków, wysokiej jakości marek, takich jak EA SPORTS™ FIFA, Battlefield™, Apex Legends™, The Sims™, Madden NFL, Need for Speed™, Titanfall™ i F1™. Więcej informacji o EA można znaleźć na stronie www.ea.com/news.

EA SPORTS, Ultimate Team, Battlefield, Need for Speed, Apex Legends, The Sims i Titanfall są znakami towarowymi Electronic Arts Inc. John Madden, NFL, FIFA i F1 są własnością odpowiednich właścicieli i są wykorzystywane za ich zgodą.

Kategoria: EA Sports

Zobacz wersję źródłową na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20211022005084/en/

Łączność

Eric Escaravage
Kierownik ds. PR, EA SPORTS FIFA
eescaravage@ea.com





Source : http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=C4DC9A3C80844AC4BDD151F8DD8DCC5E&url=https%3A%2F%2Fnz.finance.yahoo.com%2Fnews%2Fea-sports-celebrates-22-days-130000947.html&c=1823953884830402803&mkt=fr-fr