Zespół Bleed eSports z Singapuru zyskuje międzynarodową sławę


Esports zaczyna nabierać rozpędu i powszechną popularność, ponieważ coraz więcej drużyn e-sportowych jest opracowywanych, aby rywalizować w większych rozgrywkach na całym świecie. To z kolei sprawiło, że branża jest niezwykle konkurencyjna, a stworzenie swojego spotu jest ogromnym wyzwaniem. Jednak nie jest to całkowicie niemożliwe, teoria potwierdzona przez Krwawić e-sport. W ciągu zaledwie kilku miesięcy od uruchomienia zespół z Singapuru osiągnął szczyt i stał się zespołem rozpoznawalnym na całym świecie.

Bleed eSports to jedna z wiodących drużyn e-sportowych w Singapurze i poza nią, której gracze zdobywają kilka nagród. Drużyna zajęła trzecie miejsce w VCT 2022: APAC Stage 1 Challengers. Zdobyli także pierwsze miejsce w SEA eSports Championships 2021: kwalifikacje z Singapuru.

Według Mervyna Goha, założyciela i dyrektora generalnego Bleed eSports, ich celem jako zespołu jest przedefiniowanie branży sportowej i zmiana sposobu, w jaki widzowie postrzegają gry online. Ostatnie dwa lata były wyzwaniem dla branży sportowej, zwłaszcza w związku z pandemią COVID-19, która doprowadziła do tego, że wiele osób spędza czas w pomieszczeniach. Jednak dzięki e-sportom można łatwo oglądać dowolną grę w zaciszu swojego domu, a to jest również znacznie tańsze.

Bleed eSports zgromadził zespół wykwalifikowanych graczy, którzy sprawiają, że e-sporty są bardziej ekscytujące i ekscytujące. Wracają do świata sportu, jednocześnie pomagając młodym graczom spełniać ich marzenia i zachęcając innych właścicieli firm.

Bleed eSports to pierwsza azjatycka drużyna w Valorant, która importowała graczy z Europy i Azji. Ich różnorodność pomaga im być wyjątkowymi i zwiększać ich szanse na wygraną w największych światowych konkursach. Niektórzy gracze, którzy byli częścią zespołu Bleed eSports, to słynny szwedzki gracz Jacob „Pyth” Mourujärvi i Max „Maxie” Lönnström, którzy poprowadzili zespół do wygrania różnych turniejów.

Jacob „Pyth” jest byłym graczem G2 Esports i jest powszechnie znany ze swojego czasu z Ninjas in Pyjamas, gdzie był graczem kontr-uderzenia w globalnej ofensywie. Max „Maxie” Lönnström jest emerytowanym graczem CS: GO i rywalizował z zespołami takimi jak HASSeLsNOk i Denial Esports. Ich połączone umiejętności i doświadczenie pomagają Bleed eSports stać się wiodącym zespołem w branży.

Pomimo tego, że ma zaledwie kilka miesięcy, Bleed eSports jest już dobrze znaną międzynarodową drużyną e-sportową, cieszącą się ogromnym uznaniem w Singapurze i poza nim. Przeciwstawili się wszelkim przeciwnościom, aby dotrzeć na szczyt, a ich podróż jest teraz inspiracją dla innych w branży.

Mervyn i jego zespół wykorzystują swoją platformę do zmiany branży gier i wzmacniania pozycji innych graczy. Mówi, że rozpoczynając Bleed eSports, chciał stworzyć równy grunt dla obu stron i sprawić, by esport był bardziej rozrywkowy i konkurencyjny. Wraz z rozwojem Bleed eSports, Mervyn buduje dom dla wszystkich graczy i fanów e-sportu, jednocześnie ulepszając branżę. Mówi, że w nadchodzących latach jego celem jest, aby do zespołu dołączyło dużo więcej osób i sprawić, by Bleed eSports stało się najlepszą drużyną e-sportową na świecie.

Członkowie redakcji i redakcji „Las Vegas Review-Journal” nie byli zaangażowani w tworzenie tej treści.





Źródło : https://www.reviewjournal.com/brandpublishing/entertainment/singapore-based-team-bleed-esports-is-becoming-internationally-known/